2013. november 6., szerda

You had me at hello

Szia mindenki!
Hétfőn sétáltam a városban, már messziről kiszúrtam, hogy valamit osztogatnak. Nem akartam elvenni, mert általában a kukában végzik a szórólapok. Valamiért mégis elfogadtam, egy kis papírzacskót nyomtak a kezembe. Avon! Ha visszaviszem hozzájuk, megtöltik termékmintával...
Hozzá kell tennem, az otthon felhalmozódott újságokban is bőven volt termékminta. Az egyikben például Megan Fox illata, az Instinct ( nem szeretem színésznő, most meg benne van a CoD élőszereplős előzetesében...). A papírja szerint virágos-gyümölcsös illat, csillaggyümi+kamélia+szantálfa. Inkább nyárinak mondanám, kellemes illatú, könnyed.
Szóval visszavittem a tasakot, "megtöltötték". Még egy adag Fox-illatot kaptam, egy Anew e-defence regeneráló éjszakai krémet (szintén volt az újságok között, azt anya kapta meg...) és egy rúzsmintát, a színmegújító rúzs chic árnyalatát. Szép telt színe van, nem túl sötét. Még az is lehet, hogy rászokok a rúzs használatra. Vigyázat, nem csókálló ;)

Miközben a tasakra vártam, értékeltem egy parfümöt. Incandessence Blossom, alma+írisz+szantálfa. Az almát egyáltalán nem éreztem. Nekem nagyon erős volt az illat, egyáltalán nem az én stílusom. Elég tartós viszont. Csak a csuklómra kaptam egy fújást, de még 4órával utánna is intenzív volt az illat. A katalógus szerint fel kellett volna erősödnie bennem az életörömnek és a szabadságnak... a migrén előjött :P

Hétfőn találkoztam az egyik gimis barátnőmmel, akit egy éve láttam utoljára. Beültünk sütizni, megkóstoltam az ország tortáját. Csalódás volt...

Szakdolgozatot írok, kell az energia. Napokig kerülgettem a Watt-ot, de nem bírtam ki, megvettem (annak ellenére, hogy nem viselem túl jól a hatását).  Finom volt, egyébként is szeretem a cherry ízesítésű dolgokat (kóla, ajakápoló, rágó). Ment is az írás ezerrel. A Milkának meg ki tud ellenállni?? Jutalomnak tökéletes volt. Osztozni nem nagyon lehet rajta, nincsenek kis kockák, a bubik meg össze vissza vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena