2013. november 8., péntek

Tíz kicsi

Sziasztok!
Tíz kicsi néven új sorozatot indítunk, amelyben összegyűjtünk tíz kedvencet. Ma 5-5 kedvenc zenénket osztjuk meg veletek. Nagyon nehéz volt szelektálni. Szerintem ki fogjátok találni, kinek melyik a kedvence. Fogadjátok szeretettel! :)

1. Paramore
Amikor az MTv elkezdte adni a Misery business klippet, én már rég ismeretem őket. Nagyon kedvelem Hayley hangját és stílusát. A dalszövegekben mindig találok valami nekem valót. Most jelent meg az új klippjük:

2. Pink
Régóta kedvelem Pinket, szerintem jó zenéket csinál, hozzá jó videóval. Mostani kedvenc a True Love, amiben szerepel a kislánya, Willow is, aki nagyon cuki :)
 

3. A Day To Remember
Hatalmas szerelem!!!  Klippet nem teszek hozzá, mind k*jó :)

4. August Burns Red
Közös kedvenc a barátommal. Vezetéshez, nyári kerti bulikhoz nagyon passzol, meg ha a szomszédok nem tudnak viselkedni...

5. Drumadics
A New York-i metróban hallottam őket, és pont ezt a számot játszották, mint a videóban. Élőben pedig még jobban szól :) A legjobb a dobos gyerek, aki festékes dobozon nyomja!
 

6. AWS
Na! Isten szövegek és hangok.



7. Belt Capricorn Starts Here
Szintén  közös kedvencünk lett a barátommal azonnal. Nem találta a kis zsötüb, nem tudtam betenni a  videót... De  nézzétek meg facebookon és hallgassátok!!!

8. Ellie Goulding
Azt hiszem, ezt mindketten utáljuk :)

9. Coldplay - Atlas
A legújabb Hunger Games-film egyik dala ez a szám, kicsit a régi idők Coldplay-ére emlékeztet. Néhanapján nézegetek dalszöveges videókat, de eddig ez viszi a prímet közülük. Nagyon igényes, hd, és szerintem passzol a zenéhez.


10. Birdy - Wings
A végére egy viszonylag friss kedvenc, ha jól emlékszem a tavaly karácsonyi John Lewis reklám zenéjét is ő énekelte. 
 


Kitaláljátok, hogy kinek ki a kedvence? :) 

U.i.: Mostantól már a Facebook-on is megtaláltok minket:   facebook.com/sokjokishelyenblog 
Like-oljatok miket, ha tetszik, amit csinálunk, kommenteljetek is bátran. A poszt alatti tetszik - nem tetszik gombbal is szavazhattok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena