2014. március 9., vasárnap

Gardrób Mustra

Nemrég érkezett egy felkérés az Édesített élet-től (Szofi), hogy vegyek részt a Gardrób Mustrában. Több blog is szerepelt már, úgyhogy én sem hagyhattam :)   


A feladat:
1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Kardigános lány vagyok, elég sokkal is rendelkezek. Talán a legrongyosabbra hordott ruhám ez a sötétszürke kardigán, amit egyszer véletlenül találtam a Tescoban. F&F-s, 1000 Ft-ot fizettem érte, totál véletlenül találtam rá. Nagyon jó anyaga van, szinte mindig ezt kapom magamra :) Aki ismer, az már biztos látta rajtam :)



 Mivel Nőnap volt, ezért úgy éreztem, megérdemlek valamit :)  Egy kis butikban (Zeta Moda) sikerült vennem ezt a 3/4-es ujjú virágos-világoskék felsőt... az utóbbi időben teljesen rákattantam a virág mintára, a 3/4-es ujjúak meg tökéletesek tavaszra és őszre, mert hosszú ujjúban már meleg van, a rövid meg még kevés.




A farmerom! Még kint New Yorkban sikerült ráakadnom és azóta gyűröm. Teljesen más anyaga és szabása van, mint az itteni nadrágoknak, egyszerűen imádom.


 
 Személy szerint pizsamában szeretek aludni. Télen hosszú ujjú - természetesen -, nyáron azonban póló és rövid nadrág kombinációban szoktam aludni.


 Nincs "pasim", de valószínűleg ez lenne... Tavaly vettem az egyik barátnőm esküvőjére a Pimkie-ben, eszméletlenül csinos. Sose gondoltam volna, hogy lesz majd egy csipkeruhám, végül mégis lett ez a fekete csoda. LBD-nek is tökéletesen megfelel.


 Ezt a ruhát nem kifejezetten ajándékba kaptam, sokkal inkább magamat ajándékoztam meg vele, ez ér?? :)  A múltkori rendelésem egyik darabja ez a ruha.



 Ez a ruha hatalmas csalódás volt.. korábban volt egy ruhám, ami nem pamut volt, hanem műszálas, de azzal nem volt gond, mert valahogy nyáron viselve sosem éreztem azt, hogy "beledöglök", de sajnos ez a ruha nem volt jó vétel. Nem mondanám, hogy utálom, de inkább mást hordok helyette.




És a végén jöjjenek azok, akiknek szívesen látnám a gardróbját :)


6 megjegyzés:

  1. koszonom, hogy gondoltal ram! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a nőnapi felsőd, nagyon tetszik :) Köszönöm a megjelölést, puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabó! Kíváncsi vagyok a Te gardróbodra is! Puszi! :)

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy részt vettél a Gardrób Mustrán!:)
    Gyönyörű a kék csipkeruhád!

    Üdv,
    Marcsi
    Csirkenők a Nőkért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (igazából fekete, csak nem jó a fotós :))
      Örülök, hogy részt vehettem benne! Jó móka volt! :)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena