2014. március 11., kedd

TMI TAG avagy túl sok info rólam - Hajni

Amint megláttam itt ezt a tag-et, rögtön tudtam, hogy ki fogom tölteni. 
Szeretem másoknál is a személyesebb bejegyzéseket. Most rólam tudhattok meg néhány dolgot :)


1. Mi van most rajtad?
Farmer, póló, mókusos mamusz.
2. Voltál már szerelmes?
Igen, az vagyok.
3. Volt már borzalmas szakításban részed?
Volt. Szerencsére csak egyszer, de nem kívánom senkinek.
4. Milyen magas vagy?
173 cm.
5. Hány kiló vagy?
Közelebb vagyok a 70-hez, mint a 60-hoz. MÉG!

6. Vannak tetoválásaid?
Egy tetoválásom van, kelta mintás fecske. De tervben van még több kis minta.
8.  Kedvenc pár?
MI!
9. Kedvenc sorozatok?
Most: Hart of Dixie, A Young Doctor's Notebook, Once Upon a Time.
Mindig: Narancsvidék, Jóbarátok, Szívek szállodája.
10. Kedvenc márkád?
A baba termékeit nagyon szeretem.

11. Van valami ami hiányzik?
Egy corgi és egy bengáli cica. Meg még pár kisállat...
12. Kedvenc dalod?

13. Mennyi idős vagy?
24. Egészen július 25-ig.
14. Mi a horoszkópod?
Igazi OROSZLÁN vagyok! ;)
15. Mi az amit keresel a párodban?
Szerinte a hibákat :D 
Na jó, mindent szeretek benne (még a hibákat is).

16. Kedvenc idézet?
"i have a tendency, a tendency to believe that everyone is honest who stands around me"
-The Idoru-
17. Kedvenc színészed?
 Mindig csak egy időszakra van kedvencem.
 Változó.
 Most pl Kulka János. Ki ne ismerné a Szomszédokból vagy az Életképekből? Láttam A vizsga című filmben (ami nagy kedvencem lett),  A berni követet még nem sikerült megnézni, de ami késik nem múlik!
És szerepelt a Blind Myself egyik klippjében, ami a Maradék című számhoz készült.

18. Kedvenc szín?
Kék.
19. Hangos vagy halk zene?
Természetesen hangos. 
20. Hova mész ha szomorú vagy?
Másik szobába.

21. Mennyi ideig zuhanyzol?
Forró vízzel zuhanyzok általában,  kb 15 percig. Nyáron nem igazán fürdök hideg vízzel, csak ha már tényleg nagyon meleg van.
22. Mennyi ideig tart elkészülni? 
Általában fél óra elég szokott lenni. Mert már jóval előtte kigondolom, mit veszek fel, ha valami különleges program van.
23. Verekedtél már valaha?
Hmm... nem...? :)
24. Mi vonzó számodra egy emberben?
Őszinteség. Mosoly.
25. Mi visszataszító számodra egy emberben? 
Ha kihasznál.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Szeretem mások blogját olvasni, érdekes így megismerni valakit. Felvetődött a blogololás kérdése, és belevágtunk. 
27. Mitől félsz?
Pókoktól. Meg a magas helyeken is félek.
28. Min sírtál utoljára?
Inkább miért. Mert átmentem a záróvizsgán. Jó, nem sírás volt, hanem 2db örömkönny :)
29. Mikor mondtad valakinek utoljára, hogy szereted?
Minden nap igyekszem mondani Neki.
30. Honnan jött a youtube neved?
Nincs ilyen nevem.

31. Melyik könyvet olvastad utoljára?
Timur Vermes: Nézd ki van itt. 
Hatalmas a könyv! Az első pár fejezetet vonaton olvastam, és annyira rossz volt, hogy nem lehetett hangosan nevetni.
32. Most épp mit olvasol?
Talán LC könyvsorozatának második részét fogom elkezdeni.
33. Mi volt a film amit utoljára megnéztél?
34. Kivel beszéltél utoljára.
A baráTommal.
35. Milyen a kapcsolat közötted és aközött akivel utoljára sms-eztél?
Van olyan, hogy nincs közöttünk semmi... ;)

36. Mi a kedvenc ételed?
Sült krumpli.
37. Hova szeretnél elutazni?
Azt hiszem mostanában leginkább a Balatonhoz.
38. Hova utaztál utoljára?
Haza (Békésszentandrás).
39. Van aki tetszik?
Van bizony, már több mint 5 éve.
40. Kit csókoltál vagy pusziltál meg utoljára?
Őt.

41. Mikor szóltak be utoljára?
...nem emlékszem. 
42. Kedvenc édességed?
Puding.
43. Milyen hangszeren játszol?
Nem játszom.
44.  Kedvenc ékszered?
A karmos karkötőm. Olyan nagyon örültem neki! Van az az érzés, amikor vágysz valamire, de már lemondtál róla, de valaki mégsem felejtette el, és meglep vele. Na ez pont olyan volt.
45. Sportolsz?
Igyekszem hetente 4-5-ször tornázni: kar, has, láb. Semmi extra, kb 30perc.


46. Mit énekeltél utoljára?
A Killswitch Engage - In Due Time számának refrénjét :)
47. Kedvenc csajozós szöveg amit neked mondtak?
Nem emlékszem ilyenre.
48. Használtál már pasizós szöveget? Ha igen, mi volt az?
Nem szöveg, vagyis egy része az: Az egyetem első évében volt talán. Nagy tömeg volt a szotéban, kicsit untam magam (általában ilyenkor estek meg velem ezek a dolgok), és ekkor a szemem sarkából láttam két srácot. Vagy nem, nem emlékszem. A lényeg, hogy mikor mögém értek, neki mentem az egyiknek "jajj, bocsi, ne haragudj" szöveggel. Nagyon hasonlítottak, ezért nem maradhatott el a "ti testvérek vagytok" duma. Nem voltak. De felszedtem a srácot, aki elvileg nem volt az esetem. Rendes volt, még pár hónapig beszéltünk, azután eltűntünk egymás életéből :)
49. Mikor lógtál utoljára valakivel?
Szombaton Szegeden volt az egyik barátnőm. Vele lógtam. Fel akartunk menni a Dómba, de aztán nyuszik voltunk (félünk a magasban), és nem tettük :)
50. Kik készítsék el ezt a Tag-et?
 Mindenki, akinek megtetszik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena