2014. március 12., szerda

We heart it inspiráció

Próbáltam keresni olyan tag-et vagy hasonlót, amiben We heart it-os képeket lehet megosztani, de nem találtam. Így kitaláltam én magam egyet :)

Jöjjön egy kis válogatás témák szerint a kedvenc képeim közül!! Az összes kép a We heart it-ról származik.

Sweet

Heart

Inspiráció


Szöveges

Frizura
Még keresem a tökéletes bun titkát...


Ember

Rajzolt


To do
Minion nutellás kenyér :)


Otthon


Köröm
Sokat hallottam már az Essie lakkokról, egyszer ki szeretném majd próbálni!


Smink
Olyan szép!


Cuki
Kis labi-kutyák!!

Vicces
Tuti, hogy Photoshop, de akkoris vicces! :D


Kutya
LOL!

Virág
Idén - ha minden igaz - sötétlila tulipánok fognak nyílni a kertünkben! Alig várom! :)


Város

True story

Cipő
Nem vagyok egy magassarkús lány, de ez... kell nekem!!! :)


Hogy tetszenek a képek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena