2014. március 26., szerda

A csomag

Azt hiszem, ezzel a poszttal még tartozom... :)

Korábban már említettem, hogy sikerült megtalálnom A táskát. Fekete, nagyméretű, egyszerű, de nagyszerű. Előtte még nem próbáltam az online vásárlást, tudom, ez azért elég béna, főleg a 21. században, de én szeretem megérinti/megszagolni a dolgokat, ezért sem próbálkoztam még vele. Aztán beütött a szerelem, és belevágtam, de úgy, hogy még egy ruha is a rendelés része lett.


Mindig vannak online boltok, ahova néha benézek, hogy mi az aktuális felhozatal, habár a boltokban néha teljesen más ruhák vannak. Aztán egyszer csak beütött, hogy ezek unalmasak és vágyok valami másra, és akkor kattintottam egy listára, amin szerepelt tíz olyan brit ruhamárka, amit nálunk talán kevésbé ismernek. Ezek között szerepelt a Dorothy Perkins is (nem mellesleg Katalin hercegnő is kedveli a márkát a hírek szerint) sok más mellett.




 

És amikor megérkezett.... azt az érzést leírni nem lehet! :) Nagyon izgultam, hogy jó lesz-e a ruha mérete, mert az európai ruhaméretnél eggyel nagyobbat kértem a méretezési információknak megfelelően. És jó lett! És olyan is volt, amilyenre számítottam! A kép egy picit csalós, mert sötétkékes-feketés az alapszín, és nem ennyire lilás, mint a lenti képen.


Sajnos magát a pakkot nem fotóztam le, ezért elnézést kérek, de nézzétek el nekem, hogy mennyire vágytam arra, hogy itt legyen és hogy jó legyen.


Nem vagyok egy profi fotós, de itt megtaláljátok a honlapon (sajnos a táska már nincs fent): Pink butterfly print bardot dress.


A jövőben biztos fogok még tőlük rendelni! Érdemes az online levelükre feliratkozni, mert kedvezményeket lehet kapni akár a vásárlásra és/vagy a szállításra vonatkozóan, ami valljuk be, nem kis tétel, főleg ha helyette lehet, hogy egy csini felső is belefér a keretbe, nemde? :)

Hogy tetszenek?

Ha tetszik a blog, nyomj egy lájkot Facebook-oldalunkon 
(facebook.com/sokjokishelyenblog) vagy iratkozz fel ránk!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena