2014. március 1., szombat

Tíz kicsi #6

Nem igazán írtunk még körömlakkokkal kapcsolatban, én (Csilla) személy szerint nem vagyok egy nagy és profi körömfestős csaj. Sok-sok blogot szoktunk nézni, ahol manikűrök is szerepelnek, ezért most úgy gondoltuk Hajnival, hogy mi is megmutatjuk milyen lakkokat használunk.

Csilla
Főleg nude lakkokat használok, valahogy ezek azok, amiket viselni tudok. Mindig megnézem a polcokon a színesebbnél színesebb lakkokat, mintákat, díszítéseket, de valahogy mindig valami pasztel-színt választok és viselek. Nincs sok lakkom és általában akkor festem ki a körmeimet, ha olyan kedvem van, illetve nem is szeretek vele sokat pepecselni. Sajnos az utóbbi időben elég sokat töröm be a körmeimet, egyszerűen béna vagyok, ezért is ilyen rövidek most, remélem ettől függetlenül a lényeg látszik.


Balról jobbra a lakkok:

1. Astor Quick'N Go! - 202
Ezt a lakkot ajándékba kaptam, és egy nagyon szuper lakk, ahogy a nevéből is sejteni lehet 45 másodperc alatt megszárad. Csak felkenem és már mehetek!


2. Essence Love Letters - 01 Rosy in Love
Az új szerzeményem :) Betértem a Rossmannba és elmentem az Essence pultja mellett, egymásra pillantottunk és tudtuk, hogy minket egymásnak teremtett a sors. A viccet félretéve nagyon megtetszett az új kollekció, amiből végül a Rosy in Love lett a befutó a négy lakk közül. 599 forint volt a Rossmannban, de ha van 10%-os kuponotok, akkor még olcsóbban a tiétek lehet. :)


3. Maybelline Colorama - 261
És a végére hagytam a kakukktojást: ez nem más, mint a sötétbordó Colorama: gyönyörű sötétbordó, olyan a színe, mint egy vörösbornak.  


4. Essence Nude Glam - 06 Hazelnut cream pie
Amikor megjelent a Nude Glam kollekció egyből vettem is belőle kettőt. Szerettem volna valami fehéresebb-rózsaszínesebb árnyalatot meg egy picit barnábbat is, és a barnább árnyalat a 06-os Hazelnut cream pie lett.

5. Essence Nude Glam - 01 Cotton candy
Az abszolút favoritom. Nagyon szeretem ezt a színt, olyan cukorka színű :

Hajni
Réges régen egy messzi messzi galaxisban... na jó, csak 2-3 éve vettem egy kék lakkot. Néhányszor viseltem bulikban, kicsit merésznek tartom hétköznapra. Én is inkább a pasztelles színeket kedvelem.
Szóval nálam kimaradt a farmerkék őrület, mert el is felejtettem ezt a lakkomat. Egyébként még mindig jó az állaga. Hogy ez hogy lehet, fogalmam sincs... :)
QY 06 kék (miért fekete a címke??)
(kép: saját)
Nekem a Lovely lakkok nagyon beváltak. Most a Color mania 267-esét és a Nude 7-esét használom.
A tavalyi Mikulás hozott nekem egy gyönyörű NYC lakkot, a 235-ös Fine Red Wine nevűt. Álomszép, nagyon szeretem.
(kép: sját)
A legutóbbi szerzeményem a záróvizsgámhoz "kellett". Hirtelen ötlettől vezérelve mentem be a kincses boltba, egyből "nekemjött" egy hatalmas aden állvány tele a "minden, mi jó"-val. Nem tudtam ellenállni, nem is akartam. Jött haza velem némi tipródás után az Anemone Pink 04. A tipródás a Moyra lakkok miatt volt, de még visszatérek hozzájuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena