2014. március 5., szerda

Kabát-óhaj, cipő-vágy

Tavasz van, itt az ideje, hogy világos/virágos legyen minden a sötét hónapok után.

A legtöbb magazin ontja magából a bomber dzsekiket. Eleinte nem tetszettek, de csak beszippant engem is a virágos kabátka imádata.
(kép: saját)
Jó pár évig kerestem a megfelelő átmeneti kabátot, de a kiszedhető bélésű télikabáttal egy csapásra megoldottam a bibit. A tavaszi reggelekre bevethető egy bőrdzseki, viszont délután már lehet hogy sok. Ezért szeretnék egy vékonyabb kabátkát, ami még talán hűvösebb nyári napokon is jól jöhet.
(kép: saját)
Cipő ügyben nem állok túl jól. Sehol sem találok már oxford stílusút (vagyis láttam, de az kb 11-15ezer Ft volt), vagy legalább hasonló lapos cipőt, ami jól jön, ha kicsit borongós az idő. Vászon fűzősből van egy F&F virágos, meg egy noname szürke, de nem vízállók ugyebár... A balerina/ loafer meg mindig jó vásár.
(kép: saját)
Nem konkrétan ezeket szeretném megvenni, a képek tényleg csak az irányt jelölik. Nagyon remélem, hogy néhány darab a szekrényemben landol majd.


Van valami, amire nagyon vágytok idén tavasszal?

2 megjegyzés:

  1. Úgy szeretnék én is egy szép esernyőt végre, amit ráadásul nem tesz tönkre az első erősebb szél! A kabátok gyönyörűek egytől egyig, szép kis válogatás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Nekem a zöldhöz hasonló van, kínaiban vettem és nagyon jól bírja. Igaz, néha kényelmetlen cipelni, mert nem lehet összecsukni táska méretűre.

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena