2014. március 28., péntek

Tíz kicsi #7

A múltkor Csillának eszébe jutott, hogy jó Tíz kicsi lenne abból, ha megmutatnánk, melyek a kedvenc MTV-s sorozataink... szóval itt a tízes lista :)  

Csilla
Újabb nehéz választásra került sor... Elég sok közös kedvencünk van Hajnival, pl. én is szerettem a The Hills-t meg Bam's Unholy Union-t (én meg Missyt imádtam nagyon).

1. Catfish - Kamureg
Nev az interneten ismerkedett meg szerelmével, akivel nem találkozott előtte... aztán kiderült a lányról, hogy nem az, akinek mondta/mutatta magát. Az összetört szívű srác készített egy dokumentum filmet a saját történetéből, aminek hatására lett végül egy MTV-s sorozat, ahol olyan internetes románcokat próbál bemutatni, ahol a felek valamilyen ok miatt eddig nem találkoztak és nem látták még egymást élőben!! Hogy kamu-e a másik fél és más-e a valóság, az kiderül az epizód végére... Tanulságos történetek a javából.


2. Teen Mom 1
Szerintem ez volt a legjobb évad, valahogy a másodikra már elveszítette a varázsát (harmadik.. ugyan már..). A kedvencem természetesen Maci volt, de Tyler és Catelynn is nagyon cukik voltak. Valahogy a minden évadban van egy (két) lány, akinek sajnos kicsúszik a lába alól a talaj... ez elszomorít azért.
 

http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/articles/50542-teen-mom-1s-fourth-season-will-be-its-last/1331938028_maci-bookout-farrah-abraham-catelynn-lowell-amber-portwood-lg.jpg

3. The City
Aki látta a The Hills-et, annak nem kell bemutatni Whitney Portot, már ott is szimpatikus volt és örültem neki, amikor kapott egy spin-offot. A Los Angeles-i életet maga után hagyva New Yorkba költözött és elkezdett dolgozni a saját kollekcióján. Korábban már ismertem Kelly Cutronet (korábban már a We Heart It inspirációs posztban posztoltam egy mondását, ami szerintem rohadt jó tanács), hálajóistennek ebben is szerepel. És persze Olivia Palermo... róla valahogy nem tudom elhinni, hogy ekkora hárpia lenne a való életben... habár ki tudja?


Valahogy el tudnám képzelni hasonlóként az életemet... New Yorkban, divatiparban dolgozni... ha esetleg valakit érdekel :)

4. Plain Jane
Átalakítós műsor a javából! Louise Roe meg olyan aranyos és nagyon jó stílusérzéke van. Lehet rám is rám férne egy átalakítás.... :)


5. I'm from Rolling Stones
Ez is egy régebbi sorozat volt, személy szerint nagyon szerettem: a híres Rolling Stones magazinhoz kerestek egy újságírót és több jelölt közül került kiválasztásra végül a győztes. Valahogy mindig vonzott az (újság)írás, ezért is érdekes volt számomra.

 
http://www.mtv.com/onair/rolling_stone/flipbooks/cast/group/crops/RS_Cast_J_01-new-head.jpg

Hajni 
Próbáltam egy kategóriaként venni a műsorokat, és így meglett a top 5.


1. Laguna Beach és The Hills, egyértelmű. Különleges emlék nekem, mert nyáron kb. a műsor (Laguna) után mentünk le strandolni a legjobb barátnőmmel, és kibeszéltük az eseményeket. A The Hills pedig azért fontos, mert ez után indultunk bulizni… Olyan jó visszagondolni ilyenekre. Ezért szeretem ezeket újranézni.
kép: Google
2. Annyira imádtam a TRL-t nézni!!! Miután megírtam a házit, ültem a tv elé (vagy néha ott csináltam a leckét). Azt hiszem a Wishlist a része volt a műsornak, azt is nagyon szerettem. Másnap a suliban pedig ezt is megbeszéltük.

3. The Osbournes: már említettem, hogy az egyik kedvenc celebem Kelly Osbourne. Ezt a műsort azért választottam, mert hatalmasakat lehetett nevetni Ozzy-n, aki sosem tudta kezelni a technikát. Nem volt ura a helyzetnek (de melyiknek volt?). A kutyák pedig mindenhova odapiszkítottak….


4. Nitro circus, Viva la Bam, Bam's Unholy Union! Woo, szuper volt mindegyik :) Naná, hogy Bam felesége akartam lenni. Ma már inkább nem…

5. Celebrity Deathmatch. Ha emlékeztek, ez egy animációs sorozat volt, ahol celebek verekedtek össze a ringben. Késő este adták, és elég véres volt :)

Van esetleg olyan(ok), amit ti is szerettek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena