2014. június 6., péntek

Elfogytak... tavaszi kiadás

Új rovatként arra gondoltam, hogy negyedévente írok egy Elfogytak-posztot, amiben bemutatom, hogy miket használok: mi az, ami tetszett és persze mi az, ami kevésbé. Korábban azért sem próbálkoztam ilyennel, mert szerintem igenis nehéz dolog termékről kritikát írni, mert mindenki bőre/haja/szaglása más, ezért lehet, hogy egy termék nekem beválik, míg másnak nem, és ez vice versa igaz. Ezzel szemben mindenki szeret kísérletezni és újat kipróbálni, úgyhogy hajrá! :)


Főleg hajápolási termékeket "fogyasztok", ahogy látható a képeken: szeretem az újdonságokat/akciókat, illetve próbálok tudatosan vásárolni azért, nem ám úgy össze-vissza... néha összejön :) :)


Első, amit szeretnék megmutatni, az a Dove Original izzadásgátló. Nagyon szeretem az illatát, igazi Dove-illat, de a következő, amit vásároltam, már az Invisible Dry lesz. A maga nemében nem rossz, de azért vannak olyan pillanatok, ami ellenére igenis megizzad az ember (egyébként tök mindegy, mit használ, akkor is izzadni fog az ember). Talán újravenném: meglátjuk, hogy szuperál majd a testvére.


Hatalmas Dove-rajongó vagyok alapjáraton, imádom a tusfürdőiket, de a múltkor úgy éreztem, valami másra vágyok, ezért beruháztam a Nivea Waterlily&Oil tusfürdőre. Nagyon megkedveltem, főleg, hogy vannak benne ilyen pici darabok, ami miatt meg a régi (még legelső!) "darabos" Palmolive-os tusfürdők jutnak az eszembe... de szerettem azokat is! Na, a lényeg: nagyon kellemes illata van, számomra ő lesz a nyári kedvenc. Biztos veszek belőle majd a jövőben is.


Szerettem volna valami színvédős sampont használni, mert színeztetem a hajamat, ezért vettem egy L'Oréal Elseve Color-Vive sampont (tégelyes hajpakolást is). Nem igazán vált be: sajnos gyorsabban zsírosodott tőle a hajam, a hajpakolás meg nem igazán adott nekem semmi pluszt. Nem veszem újra.


Másik nagy kedvenc a Dove mellett a Gliss Kur: még anno a barátnőim mutatták nekem, azóta tart a szerelem. Elsősorban az illatukat szeretem, imádtam anno életem első Gliss Kur tégelyes pakolását (lila dobozú volt - már sajnos nem lehet kapni). Ezért gondoltam teszek egy próbát a képen látható Hair Repair Hajpakolás Spray-el. Igazából ezzel is az volt a bajom, hogy gyorsabban zsírosodott tőle a hajam (pedig szigorúan csak a hajvégekre fújtam), és nem igazán éreztem azt, hogy bármit is hatott volna. Elhasználom, ami még van, de nem fogok újat venni belőle, inkább maradok a tégelyes hajpakolások híve.


A sok negatívum után jöjjön egy új szerelem, ez a Schwarzkopf Essence Ultime Crystal Shine sampon. Láttam a tévében a reklámspot-ot meg Claudia Schiffert is, bevallom sokat vacilláltam azon, hogy megvegyem, mert valljuk be: nem olcsó. Amikor vettem pont Glamour-napok voltak, volt rá kupon, és mert úgy éreztem megérdemlem... És milyen jól tettem, hogy a kosárba tettem! Első blikkre az tűnt fel, hogy másképp habzott, mint a többi. Később jött a meglepi, hogy mosás után még a negyedik napon sem volt zsíros a hajam. Tuti újraveszem, de lesni fogom azért, hogy mikor akciós. Még vettem akkor egy Essence Ultime tégelyes pakolást is (Omega Repair)... alig várom, hogy kipróbálhassam! :)


 A végére még egy hajápolási termék jöjjön: Yellow Shine Daily Serum. Kicsi (50 ml) hajolaj, amit mosás-balzsamozás után használtam; elég volt belőle egy-két nyomás a kézbe, aztán vittem fel a hajra. Nagyon kellemes illata lett tőle a hajamnak, és egyből puha is. Még az Anyukám hozta a fodrászától, drogériában nem biztos, hogy kapható, de egy biztos: tuti veszek belőle még. Egy üvegcse nekem elég sokáig tart, mivel nem minden mosásnál használom, illetve mindig variálok, hogy milyen pluszt teszek a hajamra.


Van esetleg olyan, amit ti is kipróbáltatok? :)

5 megjegyzés:

  1. Mennyire drága ez a Schwarzkopf sampon? Én is odáig vagyok most a hajápolóikért a Bonacure csomagnak köszönhetően, szerintem arra fogok majd benevezni, bár szintén elé húzós az áruk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapjáraton kb. 1500-1600 forint körül vannak az Essence Ultime termékek. Érdemes néha várni, mert szokott akciós is lenni, akkor 1200-1300 körül láttam, ha jól emlékszem. Ha van Rossmann-os kuponod, akkor még 10% is lejön az árából (akkor is, ha akciós!), tavasszal a Glamour-napokon meg volt hozzá kupon is.
      Egyébként tényleg drága egy picit, de azt hiszem, jó vásárt csináltam, mert nagyon szeretem én is, meg a hajam is. :)

      Törlés
    2. Mondjuk tényleg megéri, mert ma az Aussie samponommal mostam hajat, amit amúgy szerettem, és kb. egy árban van a Bonacure-ral, és ég és föld a különbség... Szóval azt hiszem, eldőlt a kérdés, a Bonacure lesz a nyerő, vagy ez az általad ajánlott Essence Ultime, mert ennél alább már nem szeretném adni :-)

      Törlés
    3. Hétfőtől akciósak lesznek az Essence Ultime termékek a Rossmannban: 1199 forint lesz többek között a sampon. Nézd meg a Rossmann oldalán a katalógust! :)

      Törlés
    4. Hű, köszönöm a tippet!!! :-)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena