2014. június 3., kedd

Ismerj meg jobban! tag

Nóránál láttam a következő tag-et, ami annyira tetszett, hogy kitöltöttem. Ha nektek is tetszik, kommentben írjátok meg a válaszaitokat/linket! :)
1. Kiről lettél elnevezve? 

Kifejezetten nem lettem senki után elnevezve.


 
2.Mikor sírtál utoljára?

Szombaton az unokatestvérem esküvőjén voltam, ott egy picit eltörött a mécses...


 
3. Vannak gyerekeid?

 Nincsenek, de majd szeretnék.

weheartit.com
 4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?

Nem biztos...


5. Gyakran vagy szarkasztikus?

Túlságosan is sokszor! Ezen próbálok változtatni.


weheartit.com 
6. Bunjee-jumpingolnál?

Nem, mert tériszonyom van.


7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?


Chocapic!!!!

weheartit.com
8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon? 

Kifejezetten semmit nem nézek meg máson... talán az arckifejezést.


9. Milyen színű a szemed? 


Zöldesbarna


10. Ijesztő filmek vagy happy end? 

Kizárólag happy end.


11. Kedvenc illatok?

Ez függ az évszaktól is: tavasszal a virágok illata, nyáron a tenger/eső, ősszel a falevelek, télen a fahéj.


12. Nyár vagy tél? 

Nincs kedvenc évszakom, mindegyikben a szépet keresem.

weheartit.com


13. Számítógép vagy televízió?

Számítógép.


14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál? 

New York <3 Nagyon szerencsésnek érzem magamat, hogy eljuthattam ide. Remélem még sikerül eljutnom oda...

weheartit.com
weheartit.com

15. Van-e valamilyen különleges képességed?

Nincsen különleges képességem, de a gondolatolvasás néha jól jönne.


16. Hol születtél? 

Kecskeméten.


17. Milyen hobbijaid vannak? 

Nincs hobbim, de nagyon szeretek olvasni. Sajnos az utóbbi időben nem volt sok időm rá, elég sok könyv várakozik a polcon.

weheartit.com
18. Van háziállatod?

Van egy sárga labradorom, aki olyan, mintha a testvérem lenne (tudom, hülyén hangzik, de imádom őt.) Kellett egy kis idő, míg "jó" és felelősségteljes gazdi lett belőlem, hiszen kb. 11 éves voltam, amikor hozzánk került. Szegény már kicsit idős (13 éves lett idén), bízunk benne, hogy még sokáig velünk lesz majd.

weheartit.com
19. Kedvenc filmek?  

Függ a hangulattól is, elég széles spektrumon mozognak: szeretem a romantikus/csajos filmeket (Bor, mámor, Provence; Az ördög Pradát visel), de nagyon szeretem a Keresztapát, A téglát. Legutóbb az Argo akció tetszett nagyon.


20. Van testvéred?

Igen, van egy bátyám.


21. Mi leszel, ha nagy leszel? 

Elméletileg már nagy vagyok :)  Nem kifejezetten egy szakma/hivatás alapján határoznám meg a jövőbeli énemet, remélem boldog és egészséges leszek (nemcsak én, hanem mindenki, aki fontos nekem.)
weheartit.com

Hogy tetszett a tag? :)

4 megjegyzés:

  1. Hűhaa mindent tudtaaam víí :D *Drágalátos unokatestvéred Csillusom :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze azért nem mindenkinek tudok újat mondani, Neked pl nem :) <3

      Törlés
  2. örülök, hogy te is kitöltötted :)

    VálaszTörlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena