2014. március 24., hétfő

Lukas, rojtos...

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de engem néha meglep egy-két "trendi" cipő, kiegészítő. És nem a jó értelemben. Tényleg nem értem honnan jöhetett pl. a Stradi-s cipők (lentebb) ötlete. Ennek ellenére azért vannak jó példák is. Most mindkét esetről hoztam pár képet, a fő irányvonal a lézervágott, vagy lukacsos minta és a rojtok.
Bershka
Deichmann
Zara

Mango

H&M
Tally-Weijl

A legjobban ez a két táska tetszik:
Stradivarius
Pull&Bear
Mango

A rojtos táskákról még nem döntöttem el, hogy tetszenek-e. A fekete valami  űrlényre, a fehér meg egy pulira emlékeztet...
És az, amit nem értek:
Stardivarius
Zara
Stradivarius

A végére egy kis plussz creepy:
Tally-Weijl

Nektek melyik tetszik jobban? Rojtos vagy lukas?

1 megjegyzés:

  1. Nekem a fekete Stradis táska és a 2. Bershkás cipő bejön, a többi valahogy nem az én világom, a rojtos nálam a katasztrófa szint, bár biztosan van olyan, akinek a stílusához megy :)

    VálaszTörlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena