2013. november 25., hétfő

DIY #1 Mécsestartó

Sziasztok!
A neten találtam múlt héten egy szupi ötletet:
WEHEARTIT
Narancsból van a képen lévő, de a Hungarian Provence-nél mandarinból készül hasonló.
Én meg grapefruitból csináltam meg:
Először levágtam a tetejét, azután kikapartam a gyümölcshúst. Nem volt egyszerű, mert elég ragaszkodó a grapefruit belseje. Kis sablonokat nyomtattam, és tollal rárajzoltam a mintákat. Egy kisebb késsel kivágtam a szivecskét, a karácsonyfát és a csillagot. Várni kell, amíg kicsit megszárad a gyümölcs belseje, azután mehet bele a mécses. Ilyen lett:
Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena