2013. november 4., hétfő

November rain

Szerző: Csilla

Máris itt a november... pedig nemrég még nyár volt. Most már az időjárás is jobban hasonlít a megszokotthoz. Az első kép annyira megtetszett, hogy egyből be is állítottam háttérnek a mobilomon. Hello November!

Forrás: http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/308/d/8/hello_november_by_jacks0npage-d4f2c9j.jpg

Forrás: http://www.naturladen-online.de/images/content/blog/november1.jpg


Kedvenc elfoglaltság: tea a kézben
Nincs is jobb ilyenkor, mint egy forró bögrével a kézben otthon pihenni, tévézni, vagy csak szimplán nézelődni az ablakból. Sokféle teát szoktam inni, gyümölcsös teát - fekete teát vegyesen, a jelenlegi favoritok a hibiszkus tea, a Yellow Label és a Vörösáfonya a Teaháztól (isteni finom illata és íze van!). 

Forrás:http://marissamoondaughter.blogspot.hu/2012/09/cup-of-tea-autumn.html


Heti kedvenc szett
Végre volt időm készíteni egy kis montázst azokból a ruhadarabokból, kiegészítőkből, amiket én is szívesen viselnék. Fogadjátok sok szeretettel az első 100%-ig Csilla-barát összeállítást, kommentben pedig várom a véleményeteket, hogy esetleg Ti is viselnétek-e, és tetszik-e. (Igen, tudjuk, hogy vannak páran, akik olvastak/olvasnak minket. A Nagy Testvérek mindent látnak... :)  Nagyon-nagyon várunk arra, hogy vegyétek a bátorságot, hogy kommenteljen. Ígérem, nem harapunk.)

Forrás: hm.com


Szóval a heti szett elemei (H&M darabok):
- Fekete alapon pöttyös mintás pulóver: Vele már régóta szemezek, egyelőre plátói a viszonyunk, 5990Ft-ért a Tiéd lehet. Felkapod és már mehetsz is.
- Fekete nadrág (superstrech): nem viselek leggins-et, sem jeggins-et, semmilyen gins-et, én maradok a bevált nadrág/farmer duónál. Nyolcféle színben lehet vásárolni, darabja 5990Ft-tól.
- Lila sál: Jézuskának üzenem ezúton, hogy nagyon jó gyerek voltam, és szeretnék egy hasonló darabot, mert ezzel nem kell vesződni, hogy hogy kössed meg, hanem csak kicsit megigazítod magadon és kész. (Nem tudom megkötni rendesen a sálaimat, pedig hány "hogyan kell..." videót megnéztem... valamiért mindig marad egy kis rés, ahol nem fed teljesen.)
- Bakancs (8990Ft-ért): Ránéztem és megtetszett, kicsit hasonlít azokra a bakancsokra, amiket kicsiként viseltem.
- Hét darabos gyűrűszett: Valamiért a kiegészítők közül a karkötők, órák és a gyűrűk tartoznak a kedvencek közé, soha nem voltam nagy nyakláncviselő (habár számos darabbal rendelkezek). Ezt a hétdarabos gyűrűkollekciót szintén a H&M-ben lehet kapni 1290Ft-ért, és a legjobb benne, hogy tetszőlegesen tudod variálni. (Kikacsintás a Jézuskának.... ;)


Heti happy
Készüljön mindenki, mert a heti happy rovat mostani darabja ki fogja akasztani a világ összes cukiság mérőjét. Jöjjenek a zabálnivaló labrador kiskutyák, ahogy alszanak!



Még kb. 7 hét van Karácsonyig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena