2013. november 30., szombat

Tíz kicsi #2

Folytatódik a tíz kicsi... Ezúttal 5-5 kedvenc karácsonyi filmet választottunk:

Mindenki tudja, hogy Reszkessetek betörők nélkül nincs karácsony!!


Csilla
Bizony! Nincsenek ünnepek Reszkessetek betörők vagy Bud Spencer-filmek nélkül... ezért próbálok majd olyanokat gyűjteni, amik talán kevésbé ismertek/nem minden alkalommal mennek, mint pl. a Holiday vagy az Igazából szerelem. Tévedés ne essék: nagyon szeretem ezeket a filmeket, de minden évben nyomatják őket... így elvesztik lassan a varázsukat.

Szóval az első választásom a Karácsonyi vakációra esett. Clarkról már korábban is meséltem, nagyon szeretem ezt a filmet... főleg a karácsonyi kivilágítást :D  meg a fenyőfa... Egy jó röhögés érdekében mindig berakom, miközben dobálom fel a szaloncukrokat meg a díszeket a fára. És a többiek is ugyanúgy nézik velem együtt, pedig ők nem szeretik (lebuktatok! :D)  Egy kis szösszenet a filmből.


 

Ha Karácsony, akkor Poirot sem maradhat ki... Hercule Poirot Karácsonya... kis krimi azért nem árthat :)

Forrás: http://img.photobucket.com/albums/v459/bensonmum/21695_2.jpg



Egy kis rajzfilm/mese: igaz, hogy ez egy rövidfilm, de film: Shrekből az angyal! :)


TURBOMANNNNN!!! Úristen, hányszor láttam ezt a filmet!!! Ez a Hull a pelyhes. Talán ez a karácsonyi bevásárlás legrosszabb esete, amikor tudod mit vennél, de nincs belőle.. vagy csak egy!


És végül, de nem utolsósorban... régi kedvenc, az Aludj csak, én álmodom. Angol nyelvű előzetest találtam... de aki keres, megtalálja az egész filmet magyarul. :)  Talán ezért a filmért cserébe megbocsátjuk a későbbi Beépített szépség 2-t, kedves Sandra.




Hajni
Karácsonyi ének
Az egyik kedvenc történetem. Ezt volt az első 3D-s film, amit láttam, de igazából minden változatát szeretem. Ebenezer Scrooge, a kapzsi és szívtelen öregember. Meglátogatja a múlt, a jelen és a jövő karácsony szelleme, akik magukkal viszik egy időutazásra. Kap egy utolsó lehetőséget, hogy átértékelje az életét...

 Egértanya  
A két főszereplő mindent megtesz, hogy megszabaduljanak a kisegértől. Az egérke viszont nem hagyja magát. Remélem idén is lesz a tv-ben! :)


A Grincs
Dr. Seuss meséit imádom! Nem csak gyerekenek szólnak, fontos tanulságokat fogalmaznak meg.

Az öt legenda
Húsvéti Nyuszi, Mikulás, Fogtündér, Homokember... A gonosz Szurok azt szeretné, ha a gyermekek csak benne hinnének, ezért az álmokból rémálmokat csinál, az örömből félelmet, a fényből sötétséget. Így az "őrzők" nagy veszélybe kerülnek. Ám akad egy új segítségük, Dér Jankó, az ötödik legenda.


Jégvarázs
Már nagyon, nagyon, nagyon várom!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena