2013. november 15., péntek

Mi van a táskádban?

Eheti közös posztunkban bemutatjuk, hogy mi van a táskánkban. Íme a férfiak egyik "kedvenc" rejtélye, azaz mit lehet annyit pakolni egy női táskába.

Csilla


Nagyon szeretem ezt a barna táskát (Stradivarius), tavasszal vettem és első látásra szerelem volt. A táskákat illetően mindig is a nagyméretűeket kedveltem, szinte csak ilyenekkel rendelkezek, és rendesen meg is szoktam őket pakolni :)  Azért is annyira nagy kedvenc ez a táska, mert egyszerre van rendes pántja, illetve egy hosszabb, amivel keresztbe is tehetem.


És a tartalma...
Mindig van nálam 
- esernyő (soha nem tudhatja az ember, mikor lesz rá szüksége), 
- pénztárca (szegényke kicsit már viseltes), 
- a telefonom és egy pár fülhallgató. 
- a téli időszak kivételével mindig nálam van a napszemüvegem, klasszikus aviátor, több éve kaptam, párszor már megtanult repülni is, de rendületlenül bírja a gyűrődést.
- a kozmetikai szereket tekintve az ajakápoló szintén egy kötelező elem, pluszként egy szájfény is meglapul (szükség esetén), illetve egy parfümöt is hordozok magammal.
- ha kellemetlen az időjárás és nem tetszik a fizimiskám, na erre az esetre mindig van egy hajgumi, pár hajtű és egy hajcsat a táskámban. Pikk-pakk rendbe tudom szedni magamat a mosdóban.
- toll, illetve papírok (főleg bevásárlólista), hátha sürgős írhatnékom támad...

Ami még nincs a képen: tartok magamnál mindig legalább egy tízes csomag zsebkendőt, egy csomag törlőkendőt, illetve egy egészségügyi tasakot, amibe ragtapaszt, gyógyszert stb. tárolok. Soha nem tudhatja az ember, mire lesz szüksége.

Hajni
Mostanában nagyon divatos a trapéz alakú táska, nekem is van egy hasonló. Régóta a szekrény alján pihent, mert a pántok nem bírták a terhelést. Múlt héten vittem el szervízbe, remélem jó munkát végeztek! Nekem is voltak pakolós táskáim, viszont rendszerező mitymütyöm nem, ezért mindig káosz volt. Áttértem a kisebb táskákra, hátha...
Komolyan, vajon mit hisznek a fiúk, mit tartunk a táskánkban??? :)



Ami mindig nálam van: kézfertőtlenítő!!!, zsebkendő, ajakápoló, miniparfüm (Avon City Rush/Milla Jovovich illata), apróságoknak (fájdalomcsillapító, sebtapasz és egyéb női dolgok) egy kis szütyő, naptár, telefon (a tokban elfér pár fontosabb jegyzet/ bevásárló lista), pénztárca, kulcs, bérlet, rágó, hajgumi, gyümi-kistáska a bevásárláshoz. Néha akad egy kósza toll is, ha kiesik a tolltartómból. Meg egy üveg víz.
Hosszabb -busszal vagy vonattal megyek haza, kb másfél/ 2 óra- utazáshoz: könyv (Rejtő regényekkel vigyázni, hangos nevetést váltanak ki), vagy újság (régebben a wan2 magazint is vettem, azt pont kiolvastam az első betűtől az utolsóig, mire hazaértem) fejhallgatót is viszek, bár azt a fejemen :)



Ti mit hordoztok a táskátokban? Kis táska vagy nagy a táska a jobb? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena