2013. november 29., péntek

Napi hapi #3

3 a magyar igazság... így a mostani napi hapiban nemcsak egy-egy hapit mutatunk be, hanem egy ráadás harmadik hapit is :)

!!!! Vigyázat !!!! NAGYONJÓPASIK-veszély!! A mostani posztban igazi nagyvadakat sorakoztatunk fel! Megtekintése saját hapi előtt nem ajánlatos!!! :)

Csilla
Az eheti hapim nem más, mint Joe Manganiello... vagy inkább Joe Mmmmmanganiello :) :D
Legyen magas(abb nálam - ez nehéz, mert 162 centi vagyok), sötét haj, szép szemek, és megvan az álomhapi. :)  (azért még vannak egyéb kritériumok!!). Épp keresgéltem, hogy kit is válasszak, beírtam a Google-ba, hogy hot guys/men és kidobta valahogy őt. Hogy miben szerepelt? Pfff... gőzöm sincs... asszem a Magic Mike-ban meg a Várandósok- az a bizonyos kilenc hónap-ban, de szerepelt még az Így jártam anyátokkal-ban is, a True Blood-ban. De nem ez a lényeg, hanem ez:

Forrás: http://www.hdwallpapersinn.com/wp-content/uploads/2012/12/Joe-Manganiello-Moon-
Nightclub-Host-joe-manganiello-26396814-890-1222.jpg,http://images4.fanpop.com/image/photos/23100000/Joe-Manganiello-Covers-July-Issue-of-Muscle-Fitness-joe-manganiello-23135675-662-1024.jpg,http://www.iballer.com/malecelebs/manganiello_joe/images/joe-manganiello-photo-49.jpg,https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjlUDs-VhbVtp6K22579BLyoToEyNknJzs78njlKzZ0qWPtdOwu0etXrRHZeDPBTvIRLdZA25Sc32gL6jqKUNWWKiV9RzLIMZ1SCdf-9PwnW54braPP3TMO_kcI1CfifyH2zbVNS8OGLNA/s1600/JM2.jpg

Az utóbbi két posztban sorra ellentmondok saját magamnak, hogy nekem nem jönnek be a muszkli-manusok meg bármilyen arcszőrzet, azért mégis akadnak kivételek... :)  A bal alsó kép bugyiszaggató a javából! :) :D


Hajni
James Franco! Nem az én esetem, de valami megfogott benne...van valami fura a mosolyában...
A Pókember-ben fel sem tűnt (mondjuk Joe sem ;) ), a 127 órát még sajnos nem láttam (de pótolni fogom!), a Király!-t láttam de ott sem érdekelt. És jött a Spring Breakers! Na ebben a filmben, aminek a megvalósítása szerintem 5*, nagyot alakít. Előtte olvastam pont egy cikket arról, hogy ő mennyi mindenhez ért, mennyire átéli a szerepeit. Azután megnéztem az Óz, a hatalmas-t.  Furcsa volt egy drogdíler után a csaló varázsló szerep, de még mindig tetszett az alakítása. Legutóbb az Itt a vége filmet láttam. Nagyon beteg!!!!! :)
A Lovelace-t mindenképpen megnézem, azt hiszem a fiatal Hugh Hefnert játssza, és állítólag szerepelni fog a Veronica Mars filmben!! Juhééé :)
+ még láthattátok a Gucci reklámaiban is!

Közös választás 
Elsőre sikerült kiegyeznünk Gerard Butlerben... :)
Csilla: 300-ban Leónidasz király... Kockahas a köbön!
Hajni: A hosszú hajzat nem jött be az Attila-filmben, de Leonidas király már elég szekszi volt!!!! A P.S. I Love You-t nem nézem meg, ott olyan béna... :) A Spílerben is jujj *.* , de az Exférj újratöltve mindent visz. Életem végéig ellennék ezzel a filmmel. A két kedvenc színészem! Pont nekem találták ki ezt a filmet!
Csilla: A csúf igazság megvan?
Hajni: Pótolom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena