2013. november 13., szerda

XI

Most már tényleg itt van az ősz. Esik az eső, fúj a szél...

http://hansikasubramanian.files.wordpress.com/2013/07/tumblr_lhhkva0qtb1qdbc9to1_400.jpg

Heti "Ahol lennék" rovatunk... (Még mindig ugyanott! Ott már esett a hó! :))
 
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcdr8aL2xE1rfp1lho1_1280.jpg

Heti mottó (csak semmi Oravecz Nóra!)

http://www.outlier.com/sites/www.outlier.com/files/photos/outlier-november-wallpaper.jpg

A múltkori Hello Novembernek  van egy Hello November London verziója is :)  London az egyik (ha nem legegyikebb) kedvencem, és nem mellesleg a szív is úgy dobog, hogy Lon-don, Lon-don... 

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mctab4cF2r1rya055o1_500.png

Egy kis kutatás keretében megnéztem a Hello December-eket. Nehéz választás lesz, annyi jó kép van.... csak merjétek beütni a Google képekbe, hogy Hello December... nagy sóhaj.

Amint elkezdenek rövidülni a nappalok, és egyre hosszabbak az éjszakák, azonmód előkerülnek a gyertyák, mécsesek.




Pénteken kitaláltam, hogy én bizony sütni akarok! És ha én sütni akarok, akkor semmi sem állít meg (max egy áramszünet, mert elektromos a sütőnk). Találtam is a neten egy jó joghurtos süti receptet, előkaptam a hozzávalókat  (lásd kép bal fele), hatalmas rumlit csináltam (szintén bal oldal), összekentem mindent, beleértve magamat is. És büszkén jelentem, hogy nagyon finom lett, még a sütikritikusok is dicsérték (merték volna kritizálni!). 

Natúr joghurttal csináltam először, de lehet másmilyennel is (a receptben pl. meggyes joghurt volt), mivel teljesen rá vagyok kattanva az áfonyára, ezért a tetejére egy kis áfonyalekvárt tettem (ezért is választottam a natúr joghurtot, áfonyajoghurttal már sok lett volna). Kevesebb, mint 24 óra leforgása alatt egy morzsa sem maradt belőle, még a végén kiderül, hogy egy Nigella/istenadtatehetség veszett el bennem... :)  Mondjuk lehet, hogy anno - első alkalommal - nem vörös bársony tortát kellett volna csinálnom kezdőként, mert egy olyan hibridet sikerült sütnöm, amit a receptkönyvek meg Stahl Judit sem ismernek. :D :D  Akit esetleg érdekel a recept, bátran jelentkezzen!


Voltam moziban is, megnéztük a Last Vegast. :) Jó kis film volt, itt az előzetese. Egyedül azt sajnáltam, hogy a filmben De Niro magyar hangja nem Reviczky Gábor volt (nem ért rá szinkronizálni), de így is jó volt.


Heti zsákmány
És vajon mire akadtam a Rossmann-ban? Limitált, téli kiadású Dove Winter Care tusfürdő :)

 http://jamonkey.com/wp-content/uploads/2013/01/hbz-dove-022212.jpg

Ebből az illatból van testápoló is, tégelyes és tubusos verzió is. Már tavaly is ilyet használtam (ugyanúgy tetszik és nagyon jó az én száraz bőrömre, főleg télen), habár azt hittem, hogy idén egy újabb verzióval jönnek ki, mert két éve (ha jól emlékszem) másik illat volt, másik csomagolásban. A Rossmann-nál van olyan -10%-os kupon, amit még az akciós termékek árából is levonnak, így duplaakciósan (pont leárazás volt) végképp megérdemeltem :) 

Külön piros pont jár a csomagolásért, annyira szép, és a hópelyhek még kidomborodnak, csillognak a csomagoláson. Habár azt nem értem, hogy a honlapon hogy-hogy nem szerepel a termékek között csak a kétféle testápoló... remélem nem én vettem meg egy tavalyi darabot... habár még nem hallottam arról, hogy egy tusfürdő megromlik... vagy legalábbis bízok benne.


Heti happy
Múlt héten jött ki az új, karácsonyi John Lewis-reklám...  most már tényleg közelít a december :)


November havi olvasmány... 
Öööö... még nem találtam ki. Még mindig ott van a polcon a Háború és béke, legalább 5 éve el akarom olvasni, de valahogy soha nem jutok tovább az első 100 oldalon... Jézuskától szeretném kérni az új Frei Tamás könyvet... szóval nem tudom mi legyen. Esetleg valakinek valami tipp? :)


Végül egy kis szolgálati közlemény: most már megtaláltok minket a facebook-on is (facebook.com/sokjokishelyenblog) Ha tetszik, amit csinálunk, nyomjatok egy like-ot. Köszönjük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena