2013. november 11., hétfő

Csokileves

Sziasztok!

Csütörtökön bent mászkáltunk a városban, kicsit megéheztünk, ezért beültünk egy új helyre, ahol az egyik barátunk főz. A Leves.-t már biztosan ismeritek, ez a hely is hasonló itt Szegeden, lehet fini szendvicseket is kapni. Van fent egy kis galéria része is, ahol el lehet vonulni a kajával. Hangulatos nagyon, a csajok is kedvesek.
A kínálatban szerepelt tök krémleves, frankfurti leves, krumpli leves... ÉS mentás csokileves!
Én nem mertem bevállalni a csokisat, de a baráTom olyat vett. Persze meg kellett kóstolnom, és nagyon ízlett! A menta nem zavaró, és a kekszdarabok külön tetszettek :) Olyan mintha forró csokit iszogatnál.
Az egyik kedvencemet kértem, a krumpli levest. Uhh annyira finom volt!!! Egyébként az adagok is jók, én pont jól laktam. A fényképet evés közben lőttem (nem szoktam amúgy mindet dokumentálni), majdnem elfelejtettem, mert annyira benne voltam a kajálásban.
Voltatok már hasonló helyen? Mi a vélemyényetek a pohárból levesezésről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena