2013. november 3., vasárnap

"Otthome"

Szia mindenki!
Csütörtökön haza utaztam, augusztus óta nem voltam otthon. Ezt a bejegyzést Szentandrásról akartam írni, de alig sütött a nap, így nem tudtam jó képeket csinálni. Ha legközelebb megyek, minden nevezetességről beszámolok! :)
Pénteken két barátnőmmel is találkoztam, délután egytől egészen este hétig beszélgettünk. Nagyon jó volt végre velük találkozni! Nem voltam idén nyaralni, ezért nagyon élveztem, amikor meséltek. Mindketten Görögországban voltak, az egyikük még képeket is hozott. Hihetetlenül kék ott a tenger és fehér a part. Nagyon megtetszett a hely, szeretnék majd ott nyaralni egyszer. Addig is itt egy kép a szentandrási Körös-part egy részéről. Rengetegen szoktak itt horgászni...

Augusztus óta felhalmozódtak az előfizetett újságaim, volt mit lapozgatni a visszaúton is (mellé pedig a Killswitch Engage 'Disarm the Descent' albumát hallgattam). Szeretem a Marie Claire-t, minden cikkét elolvasom. Mindig nagyon érdekes témákról írnak, a fotók is minőségiek. Egy szóval eredeti a lap. Tim Burton pedig egy kis plussz a hétvégére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena