2014. január 2., csütörtök

Weheartit inspiráció

Sziasztok!

B.Ú.É.K.!
Ti is elfáradtatok a nagy evésekben, bulizásokban? Nem akartam hosszú  bejegyzést írni, elég csak szépen lassan legörgetni az oldalt és közben bámulni a képeket...

Nagyon szeretem az inspirációs posztokat, érdekes látni, kinek milyen az ízlése. Nagy Weheartit függő vagyok, ezért onnan hoztam pár képet. A témák a gyűjteményeim nevét viselik.

bent:
a baráTommal szeretjük a kalózos témát, úgyhogy ha lesz saját fészkünk, tuti szerzünk hasonló lámpákat!


kint:
hazafelé hasonló a kilátás a kocsiból

ízlelő:

tetszik:
nem tetszenek a hatalmas ékszerek, de ez a karkötő *.*

motiváció:

személyek:
megnéztem a Hello, Dolly!-t, és mostmár imádom Barbra Streisand-ot.
 (nem hasonlít rá kicsit Ashley Tisdale?)

szöveges:
és tényleg...

cuki állatok:
A corgi. Imádás!

Csillára is sikerült átragasztanom a függőséget. Megnézhetitek a képeinket, és követhettek is minket itt: 

2 megjegyzés:

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena