2014. január 28., kedd

Natúr szappanok

A mai bejegyzésem a kézműves szappanokról szól.
(kép: saját)
Az egyiket már használtam, amikor a kép készült. A másik szappannál sokkal feltűnőbb a változás használat után, ezért arról mutatok majd képet.

A Mindigszappan-tól a szegedi karácsonyi vásárban szoktam vásárolni a standnál, de szinten minden városi vásáron/fesztiválon ott vannak az árusok. Általában "kettőt fizet hármat vihet" akció van, és persze mindig vásárolok akrácsonyi ajándéknak is. Vettem már kubebásat, fahéjas-mákosat, talán levendulásat is, már nem is emlékszem, annyi félét :)
Már webshop is van, szóval nem kell várni a vásárokra!

Először egy szőlőmagosat vettem magamnak, amit a szekrényben tartottam, így illatosította a felsőimet. Már nem nagyon érződik az illata (1 év eltelt), ezért mostmár rendeltetés szerűen használhatom.
 (kép: saját)
Rendesen érezni a kis magdarabokat. Nem karcolja a bőrt, de a vérkeringést bizti serkenti. Lemosás után nem "csúszós" a bőröm, nem olyan a hatása, mint más szappanoknak. Törölközés után viszont nagyon puha a bőröm.
 (kép: saját)
Zsíros és kombinált bőrre való.

Összetevők (INCI):

kókuszzsír 

napraforgóolaj 

pálma olaj 
víz 
Szőlőmag (darált)
Citronella olaj
Cubeba Lichea olaj
Carmin

használat előtt:
 (kép: saját)
használat után: 
(kép: saját)
Tavaly pedig egy narancsos-csokis szappant vettem.
 (kép: saját)
Szintén zsíros és kombinált bőrre való.
Összetevők (INCI): 
kókuszzsír 
napraforgóolaj  
pálma olaj 
 víz  
borsmenta 
kakaó
zöldagyag 

Jól habzik, könnyen lehet szappanozni a bőrt, nem ragad. Nagyon finom narancsos illata van, de a csokit nem éreztem. Lemosás után nagyon meglepődtem! Olyan volt, mintha a bőrömet bekentem volna valami ragacsos víztaszító izével (gondolom az olajok miatt). Törölközés után viszont nagyon-nagyon puhának éreztem a bőröm. Szóval semmi para! ;)
Ti használtok kézműves termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena