2014. január 14., kedd

Lemezajánló - Lorde

Sziasztok!

Rögtön egy #comingout-tal kezdenék.Régi vágyam, hogy zenekarok albumairól kritikákat írjak egy jól menő magazinnak. Sajnos az újságírói tehetség nélkül és a kevés zenei tudásommal esélyem sincs. Azért annak örülök, hogy a szűk baráti körben hasonló zenét szeretünk (ez most pont nem olyan lesz), mindig van valami újdonság.
(someecards.com)
Előre leszögezném, hogy nem szeretem a mostani tompa, "megváltomavilágotdebelehalok" stílusú zenéket. De ez valahogy megtetszett. Lehet, hogy pont egy reklám alatt szóló szösszenet miatt, vagy azért mert sűrűn szól a rádióból/tv-ből, vagy csak azért mert sz*r idő van odakinn...

Biztosan hallottátok már a rádióban, láttátok a klipjét a tv-ben. Ő Lorde. Nem untatnálak titeket az életrajzával, majd rákeres, aki akar. Ezt a bejegyzést a Pure Heroin albumának szentelem.
Tracklist:
1. Tennis Court
2. 400 Lux
3. Royals
4. Ribs
5. Buzzcut Season
6. Team
7. Glory and Gore
8. Still Sane
9. White Teeth Teens
10. A World Alone

Mit mondanak a címek? Semmit, ugye? Akkor kedzjünk is neki!
Amikor belekezdek egy új albumba az első megfigyelésem mindig az, hogy milyen hangulatot kelt bennem a szám. Aztán, jön, hogy miről is szól a dal, aztán milyen klippet csinálnék hozzá. És ha már többször is meghallgattam (mostanában nem sok ilyen lemez van) jönnek a hangszerek: milyen technikás a dobos, hogy szólnak a gitárok, az énekes hangja mennyire passzol a stílushaz, stb...

Ennél az albumnál amikor  először elkezdem hallgatni a számokat, úgy érzem magam, mintha az UK egyik kisvárosban (éppen nem esik) mászkálnék a csajokkal. Rajtam egy Nike, egy számmal nagyobb BOY pulcsi, szakadt farmer, iskolatáska, kézben cigi. 5/5
A második számnál már otthon vagyok, esik, ülök az ablakban és a körmömet festem (szigorúan nude vagy valami galaxy) és közben tanulok töri tz-re a pasztell színű/ virág mintás füzetemből. 5/4
A harmadiknál már kicsit jobb a helyzet, (mert már ezerszer hallottam a számot?). Sajnos nem tudok elvonatkoztatni a klipptől. Nagyon eltalálták a hangulatát. 5/5
Ribs: el tudom képzelni, ahogy ezt hallgatják a tinik valami házibuliban (a vége felé), spiccesen. 5/3
Kövi szám: valahogy tetszik...meg nem mondom miért. Talán mert egyszerű? Olvasáshoz el tudom képzelni, nem lenne zavaró, meg olyan nyáriestenézzükazeget hangulata van (nekem). Ez az egyik kedvenc dalom innen. 5/4
Team:  már megint fáj neki az élet...sajnos más nem jut eszembe elsőre, nem is bírom végighallgatni. 5/1
7. szám: nekem ez valahogy elüt a többitől, reklámzenének jó lenne. 5/3
Still Sane: lanadelrey/ nincspáromaszalagavatón. ez se megy végig. 5/1
kövi: megint a csajokkal sétálunk és kukákat borigatunk. 5/2
utsó: olvasós megint, meg utazáshoz is, nyárikertilazulós-beszívtunkdeelfogyottasör. kicsit katyperry. 5/4

Összeségében: Nem rossz, ha tinilány vagy, és csapatostul közlekedtek a csajokkal a gimiben és azon kívül. De akkor is jó, ha másnapos vagy és nembírod a hangos dolgokat :)

Tény, nem én vagyok a célközönség,de látjátok, nem csak kiabálósat szoktam hallghatni ;)

Szeretnétek még ilyen bejegyzéseket? Ha igen, javasolhattok előadókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena