2014. január 12., vasárnap

Birthday girl

Ez a hét igencsak sűrűre sikerült: újra elkezdődött a munka és kedden lettem 25 éves! Ez már negyed évszázad!! El sem hiszem!! :)  Lélekben még mindig ugyanaz a tizenéves vagyok, mint voltam! :)

forrás:weheartit.com


Találtam még fejdíszt is a szobámban :)



Nagyon szép csokrot kaptam a szüleimtől, van benne tulipán is (a kedvenc virágom!)


És kaptam egy szép tortát is... Nemcsak szép, hanem finom is! A kecskeméti Vincent kávézóból származik ez a szépség. Nagyon finom süteményeket készítenek!! Isteniek!! Ez a torta finom piskótaalappal rendelkezik és finom, főzött csokis krémmel van töltve, legbelül pedig kevés meggyel, tetején pár gyümölcsdarabbal... Nyami! :)



Ajándékba kaptam egy új telefont, egy fehér Sony Xperia SP-t. Még nem volt igazi okostelefonom eddig, úgyhogy kihívás a javából, hogy megtanuljam kezelni. Már kaptam pár tippet, hogy milyen appokat tegyek fel (Viber, Skype stb.), esetleg valakinek valami ötlete? Valami jó kis játék? :)



 forrás: t-mobile.hu


Jelenleg ezt nézem...
Hatalmas Downton Abbey rajongó vagyok, alapvetően odavagyok az angol kosztümös filmekért és sorozatokért. Sajnos nálunk elég sokat kellett várni arra, hogy valaki vetítse, de aki keres, talál, ezért is szeretem annyira az internetet. Highclere Castle annyira szép, hogy ez is megérne egy kirándulást :) 

A kedvencem Grantham özvegy grófnéja :)
A Story4-en újra elkezdték vetíteni, aki esetleg szeretné tévében nézni szinkronosan, neten feliratosan is meg lehet találni (sokkal jobb eredetiben!).

Forrás: http://media-addict.hu/wp-content/uploads/2013/02/Downton-Abbey-001.jpg


Heti happy
Mivel az időjárás valami iszonyatosan szürke, muszáj duplázni a Heti happy adagot.

forrás: weheartit.com

Az újévi fogadalmak.. habár nem fogadtam meg konkrétan semmit, azért mindig gondolok arra, hogy rendszeresen járok tornázni stb....

forrás:weheartit.com

2 megjegyzés:

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena