2014. január 16., csütörtök

January Photo a Day

Egy kis újdonsággal készültünk... dobpergés...

Arra gondoltunk Hajnival, hogy januártól szeretnénk mi is Photo a Day-posztot készíteni azzal a módosítással, hogy havonta bemutatjuk, hogy egy adott szóról mire asszociálunk és mit fényképezünk. A januári listát az elkészítendő fotókról a The Idea Room-ról származik. A januári fotók a következőek lettek:

1. A goal
H: összeírtam magamnak egy 30napos tervet 3 különböző challenge-ből. A legnehezebb talán a wall sit, ami gyakorlatilag falnál ülés szék nélkül. A 9.nap módosítottam és 60 másodpercnél maradok addig, amíg stopperre lesés nélkül menni fog.
Cs: szeretnék főzni megtanulni, ez a célom.

2. Organize
H: mióta beköltöztünk az albérletbe, szépen gyűlnek a magazinok...és a játékok.
Cs: Nem ártana rendet rakni a ruhásszekrényemben... khmm... khmm...

3. Relax

4. Fresh

5. On the counter

6. Outdoors

7. In between

8. Looking up 

H: ezeket a baglyokat én csináltam. Mókásak, ahogy sorban csücsülnek a szekrény tetején, meg néhány polcon.
Cs: ha felnézek az ágyamból, fölöttem a karácsonyi égők lógnak...

9. Delicate

10. Dark
H: a "sötét"-nek a mérlegem választottam. Sötét dolgok jutnak eszembe amikor meglátom, nem a barátom (még) :) 

11.  Open
H: imádom a ciniminit (én így hívom).

12. Artwork

13. A building

14. Everyday I...

15. Shiny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena