2014. január 17., péntek

Szüli-hét után :)

A múlt héten vettem egy nagyon finom gyertyát. Airwick és csokis-trüffeles illata van... isteni finom. Esténként ha hazaérek, mindig meggyújtom. Szép üvegben is volt, azt majd valószínűleg továbbhasznosítom valamilyen fomában... ismerem magamat, hogy nem lesz szívem kidobni.




Ha van egy kis szabadidőm, böngészek egy kicsit a neten. Vannak kedvenc oldalaim, egyik ezek közül a someecards.com. Még ha nem is küldök képeslapot, akkor is jó nézegetni, vannak közöttük viccesek is. És egy vallomás a részemről.... :) :)

forrás:weheartit.com



A múltkor ráakadtam a Mango Outlet oldalára, a boltból már "kifutott" ruhákat lehet megvenni valamekkora kedvezménnyel. Kinéztem magamnak egy táskát, de még mindig elég drága, és ha jól számoltam lesz még egy leárazás... és akkor lecsapok rá! Korábban meséltem, hogy szeretnék egy szép fekete, nagyméretű táskát és most megtaláltam! Ha minden igaz (és nem fogy el) akkor megrendelem majd. És ha már táskát rendelek magamnak, akkor muszáj lesz lecserélnem a pénztárcámat is, szegényke elkopott már. A jelenlegi "akció" szerint 8000 Ft feletti rendelésnél nincs szállítási költség, ezért érdemes úgy összeállítani a rendelést, hogy elérd ezt az összeget és ne kelljen még pluszba fizetni... helyette választasz valami mást ;)  Még soha nem csináltam online vásárlást, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok rá, mi sül ki belőle.

Ajánlatos rendszeresen benézni hozzájuk, eddig szinte mindennap volt valami újdonság az oldalukon.

forrás: http://mangooutlet.com/HU/asc/outlet/spring-preview//


Jelenleg ezt nézem... Hart of Dixie
Egyszer megkérdeztem Hajnit, hogy milyen sorozatokat szokott nézni (hasonlóakat szeretünk). Ő ajánlotta a Hart of Dixie-t. Rachel Bilson még a Narancsvidék c. sorozatból ismerős volt (meg amikor még vettem női magazinokat, ismertem a stílusát). Szóval Hajni ajánlotta, azóta megbeszéljük kinek mi volt a highlight az adott részből. Könnyed kis sorozat, hasonlít stílusát tekintve a Szívek szállodájára (jaj de szerettem.) Sajnos nálunk nem lehet tévén nézni, de neten fent van feliratosan. És nem mellesleg van benne pár helyes pasi... :)

forrás: http://wirk.com/upload/harupfrontsales.jpg


Heti happy

Mikor először elkezdtem nézni csak kiabálni tudtam (természetesen magamban), hogy KISKUTYÁÁÁÁKKKK! Utána meg olvadoztam.... :)



Ti szoktatok online vásárolni? Ha igen, hol? Vettetek már a Mango Outlettől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena