2014. január 7., kedd

baba-boom

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben az egyik kedvenc márkámról, a babáról lesz szó. Nem szponzorált poszt, csak szeretném megmutatni, miért szeretem.
(kép: saját)
A fürdőszobában szinte mindenhol megtalálható: ilyen a folyékonyszappanom, a tusfürdőm, a samponom és a testápolóm.
Nem vagyok az a típus, akit a reklámok befolyásolnak a vásárlásban. Viszont náluk mindig van valami újdonság, amit szívesen kipróbálok. A tusfürdők esetében nagyon válogatós vagyok. Muszáj, hogy jól hidratáljon, mert a szegedi víz iszonyatosan szárítja a bőröm...

Aloe vera és avokádó krémtusfürdő: kellemes az illata, sokáig és jól habzik, de könnyen lemosható.

Zöldcitrom és menta tusfürdő: ez aztán frissítő, olyan intenzív (de nagyon kellemes) illata van! Azoknak ajánlom, akik reggel szoktak zuhanyozni. Most ez a kedvencem. Kicsit mojito utánérzés :)

Sampon és balzsam mandulaolajjal: bevallom őszintén, attól tartottam, hogy gyorsabban fog zsírosodni a hajam tőle. De tévedtem, ez már a második flakon :)

Zöldcitrom és koriander (igen, koriander!) folyékony szappan: #comingout kézmosás-mániás vagyok. Nem az extrém fajtából, de gyakran mosok kezet. Jól kitalálták ezt az illatot!

A testápolóm épp elfogyott, ezért nincs kép, egyébként az aloe verásat használom, a kakaóvajas nekem túl erős illatú.

(kép: saját)
Körömerősítő kézkrém: pont nekem való (gyenge/ hajlékony a körmöm). Este szoktam felkenni, gyorsan beszívódik, és egyáltalán nem zavaró a krém illata. Eddig jól teljesít.
 (kép: saját)
 (kép: saját)

Ti használtok baba terméket? Melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena