2014. január 24., péntek

Tíz kicsi #4

A mostani Tíz kicsiben megmutatjuk nektek azokat a tárgyakat, amiket mindennap használunk.


Hajni
1. Nem kávézok, teázok. Minden nap.
(kép: saját)
 2. Tv-t sokat nézek. Néha túl sokat.
(kép: saját)
 3. Blogolás :)
(kép: saját)
 4. Nem vagyok telefon függő, nem üzengetek sokat, inkább a játék a mindennapos.
(kép: saját)
 5. Nagyon hamar kiszárad télen a kezem, nappal a Himalaya krémet használom.
(kép: saját)

Csilla
1. Telefon
Mint olyan sokan mások, én is elég sokat nyúlok a telefonomhoz egy nap során. Már ezzel kezdem a reggelt, hiszen ez az ébresztőórám.



2. Számítógép
Dolgozni is gépen dolgozok, utána ha hazajövök akkor is bekapcsolom. Nem merem megszámlálni mennyi órát töltök gépezéssel... talán jobb nem tudni!



3. Fülhallgató
Zene minden mennyiségben jöhet. Bedugom a fülhallgatót, bekapcsolok valami jó kis zenét és teljesen ki tudok kapcsolódni.



4. Parfüm
Nincs sok parfümöm, és ahogy a képen is látható, nem sok van már bennük, és elég rég kaptam őket. A legújabb szerzemény a Very Sexy a Victoria's Secrettől (piros-fekete), nagyon szeretem, elsősorban fűszeres illatokat szoktam viselni.
 


5. Gyertya - téli időszakban tényleg mindennap
Tudom, tudom, ez itt nem a reklám helye, de nem tudok betelni ezzel a csokis gyertyával.

2 megjegyzés:

  1. hát igen, mobil nélkül ma már nem lehet élni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tuti! Ébresztő-riasztó, kapcsolattartó és zenelejátszó egyben! :)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena