2014. január 4., szombat

Ünnepek után

Újabb Karácsony és Szilveszter telt el valami hihetetlen sebességgel... vagy csak én vagyok vele így? Alig vártam, hogy végre december legyen, most meg már vége is van! Hello January! :)

Forrás: http://25.media.tumblr.com/6bf5b8b96b74858976ae1699087fa0f5/tumblr_mfyitiPebI1qdu4dpo1_1280.jpg

Idén (vagy inkább tavaly) Karácsonyra hasznos dolgokat kértem és kaptam: egy övet, egy fehér felsőt (a kötött pulcsik alá), fekete vastagabb harisnyát. Kaptam még határidőnaplót, egybekötött sálat hozzá passzoló kesztyűvel.

Újdonsült mamuszom



Hozzá pizsi! :)

Visszatérve az ajándékokra: persze zoknikat is hozott a Jézuska :)  Igazi Zokni-hercegnő vagyok - rengeteg mintás zoknim van, habár most egyszínűeket kaptam, de előtte a Mikulás hozott karácsonyi mintásat is :) :)


Fejős Éva könyvét is megkaptam, úgyhogy megvan az olvasnivaló. Múltkor elkezdtem a 2015-öt olvasni (Frei), de annyira nem tetszett már az elején (második oldal talán!!), hogy az időpontok nem stimmelnek az elején, a sztori szempontjából eltolt pár dátumot, de engem meg zavar, hogy nem pontos (tudom fikció meg minden, de akkor sem tetszik, úgyhogy félreraktam. Agatha Raisint meg annyi ideig toltam, hogy vissza kellett vinnem a könyvtárba :( )

 
Forrás: http://www.libri.hu/konyv/fejos_eva.napolyi-vakacio.html

Gondolkodok azon, hogy lecserélném a telefonomat, de nem igazán tudom, hogy milyen is legyen... Valakinek valamilyen tipp vagy ötlet? Tanácstalan vagyok... 


Elég sokat meséltünk már a Weheartit-ról, Hajni teljesen megbolondított vele. Végre volt időm belépni és mindig órákat tudok eltölteni vele :)  Mindenféle kép van, amit szeretnél: vicces, feliratos, fekete-fehér stb.
Heti kedvencem a következő:

Forrás:weheartit.com


Jelenleg ezt nézem...
Úgy néztem volna valami jó kis koncertvideót, és eszembe jutott, hogy ment azt hiszem az HBO-n Adele koncertje és mindig olyan számomra lehetetlen időpontban volt, hogy lemaradtam róla, de most bepótoltam! Adele Live at The Royal Albert Hall. Eszméletlenül jó! A legjobbak a Hometown Glory az elején, a Lovesong 1 óránál, és utána a Make You Feel Me My Love a fényekkel! Meg a Someone Like You-nál olyan aranyos, ahogy elérzékenyül... de az egész nagyon jó, ajánlom mindenkinek!


 
Heti happy
Aki még nem tudná, odavagyunk a Minionokért. Ha rossz kedvem van, akkor mindig megnézek egy kis videót róla és máris jobb lesz. Bananaaaaa! :)




Nektek mit hozott a Jézuska? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena