2014. február 10., hétfő

Tíz kicsi #5

A legújabb Tíz kicsiben a tíz számunkra legkedvesebb könyvet mutatjuk be.

Forrás: idontwannagrowup.com és https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEghg7NmNQ9JGZmnoaZTMYshZWdocR4k6-b-a-FCVy00JDSod2KBaVAIo2inHehIB5cra48x7y4Ux1-1kb_11ixrrvpjF-pF87oZYX2D3nmysxyaoB0Oprjoi4uMGuYa9f2vIVMcGJnBkAI/s1600/baby-geek-reading-glasses.jpg

Hajni
A top 5 kedvenc könyvemet a Moly-os listámról próbáltam összeszedni. Elég nehéz volt, mert nagyon szeretek olvasni. Van pár kedvencem az iskolás kötelezők közül is, de most inkább kihagyom azokat. Szeretem a scifiket meg a thrillereket is, meg a csajos könyveket is. Ezért is nehéz a kedvencet kiválasztani.
(képek: Google)
Az első helyen csakis Böszörményi Gyula sorozata szerepelhet (igaz, ez 3 könyv) : 9..8..7.., 6..5..4.., 3..2..1.. Ha lenne időm újraolvasnám, de még vár rám 3 könyv karácsonyról.

A második helyen Takami Kósun könyve, a Battle Royale áll. Iszonyatosan szerettem olvasni, nagyon magával ragadó. A belőle készült film viszont inkább vicces lett sajnos. A legyek urát, ami az eredetije minden ilyen sztorinak, nem olvastam még, de filmen láttam. Az éhezők viadaláról nem szeretnék mondani semmit, nem akarok megbántani senkit...

A harmadik helyen Christopher Moore: Biff evangéliuma van, amiről már írtam pár sort.

A negyedik helyen Rejtő regények vannak, mert nem tudtam dönteni, melyik legyen: A szőke ciklon, Az elveszett cirkáló és Piszkos Fred, a kapitány. Hatalmas poénok vannak a regényeiben, érdemes elolvasni mindet, én is ezt a célt tűztem ki magam elé.

Az ötödik Zsoldos Péter A feladat című könyve. Előtte is olvastam tudomyányos-fantasztikus könyvet, de nem magyar szerzőtől. Nem csalódtaam, nagyon izgalmas a történet!

Csilla
Olyan könnyűnek tűnt elsőre a választás... aztán már kevésbé. Sok-sok jobbnál jobb könyv van a szobámban és válasszak ki belőle ötöt! Még a végén valamelyik megsértődik rám!
 


6. Frei Tamás - A megmentő
Az első Frei-könyvet nagyon szerettem, alig bírtam letenni... talán most a harmadikkal elveszett ugyan a varázs, de lehet nem ártana újrakezdenem olvasni (vajon, amikor nincs az embernek kedve olvasni.)
Szóval: jó kis fikció, izgalmas helyszínek... kicsit olyan Dan Brown-os (az események pörgése szempontjából)

7. Stieg Larsson - A tetovált lány (Millenium trilógia)
Viszonylag később ért el engem a könyvvel kapcsolatos rajongás, de akkor rendesen. Jó volt olvasni, habár az elsőt több éve olvastam, a harmadik részt pedig tavaly nyáron sikerült kikölcsönöznöm a könyvtárból.

8. Agatha Christie - Három vak egér
Most komolyan: lenne olyan könyvekről szóló poszt, ahonnan hiányozhat Agatha? Na látod, hogy nem. Az Öt kismalacban nem szerepel sem Poirot, sem Miss Marple, de ettől függetlenül is egy jó kis könyv. Valahogy amikor olvasom, mindig előttem van a távoli kis angol házikó, amit elzár a külvilágtól a hóvihar....

9. Arthur Hailey - Bankemberek
Még az egyetemen ajánlotta nekünk Botos Katalin, hogyha szeretnénk valami jó, kicsit közgazdasági-pénzügyes témáról szóló könyvet, akkor olvassuk el ezt. Jó ajánlás volt, akik esetleg érdekel a pénzügyek világa (meg talán egy kicsit az emberi kapcsolatok) akkor olvassa el.

10. Phillippa Gregory - A másik Boleyn lány
Bloggerina vallomásai no. nemtudomhanyadik: szeretem a könnyedebb, kicsit (?) romantikusabb regényeket. Ezek közül is a szerzőnő regényei azok, amelyek ki tudnak kapcsolni, ha egy kis pihire vágyok. Könnyed, vastag (egy nyaralás alatt kivégezhető). És nem mellesleg Boleyn Annáról szól (megszámolhatatlan könyvet/filmet olvastam/láttam a témában).

Olvastátok ezek közül valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena