2014. február 6., csütörtök

The Bling Ring

A Bling Ring című film (Lopom a sztárom-komolyan ez volt a legjobb magyar cím?) megtörtént eseményeken alapul. Egy csapat fiatal valóban kirabolt pár ismert embert. 

(kép: Google)
Nemrég megnéztem a filmet, csalódás volt, én többet vártam a Coppola névtől… Voltak benne jó részek, pl amikor Alexis és Tess (a filmben persze nem ezekkel a nevekkel) otthon tanul az anyjuktól. Ezeket a jeleneteket láthattuk a Vadócok című sorozatból, ami eredetileg Pretty Wild néven futott, és már akkor abszurdnak tűntek.

Szóval jött az ötlet: kit „rabolnék” ki?

Nem sokat kellett gondolkoznom, talán, mert hozzám hasonló méretekkel sztárok nem nagyon rendelkeznek. A választásom Khloe Kardashian-ra esett. Kigugliztam a méreteit: nagyjából 5 centivel magasabb mint én, a nadrágok szárát le tudnám vágni, mondjuk a fenék résszel már bajban lennék. Kb kilóra is megegyezünk, csak a cipőit nem tudnám használni…


Ezeket a cuccokat „lopnám” el tőle:
(képek: Google)
(képek: Google)
(képek: Google)
(képek: Google)
(képek: Google)
Ti kinek/kiknek a cuccait vinnétek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena