2014. február 3., hétfő

February First

Újabb hónap telt el, Hello February!

 
 Forrás: weheartit.com

A múltkor meséltem nektek, hogy kinéztem egy fekete táskát a Mango Outlet oldalán, de még nem rendeltem meg, mert még egy leárazással számoltam. És.... elfogyott a táska és nem volt még egy akció sem (a mai napig)... így jártam :(   Szomorú vagyok egy picit miatta, de valószínűleg nem ő volt az én tasim #firstworldproblems #ennélnagyobbbajomnelegyen

Úgyhogy a táska-vadászat újra beindult! Aki tud egyszerű, fekete, nagyméretű, minden csicsától mentes fekete táskáról, szóljon! :)


Menet közben esett még a hó is, ami azóta olvadásnak is indult.... ez a blog monogrammja lenne egy szívecskében :)



Sütöttem pizzát is januárban! A tésztát még nem érzem az igazinak, ezen muszáj lesz módosítani, azért sem írom meg most a receptjét. Nem sikerült megtalálnunk a tökéletes pizzériát, ahol igazán finom pizzát lehet rendelni, meg szeretem tudni, hogy mit eszek, és persze tudom úgy csinálni, ahogy én szeretném. Feltétként többféle sonkát, szalámit is, volt rajta trappista (azt hiszem) meg mozzarella. Valahogy a mozzarella nem jött ki igazán, nem volt íze azoknak a szeleteknek, amiken ez volt... vagy lehet másik fajtával kellene próbálkozni.
 





Jelenleg ezt nézem... Tudorok
Aki már kezdetektől fogva olvassa a blogot, tudja, hogy odavagyok Henry Cavillért, ő volt az első számú Napi Hapi választásom is. A Tudorokban láttam először Henryt, de az egész sorozat annyira jó, hogy teljesen függővé váltam. És persze többször is újranéz(t)em. Nagyon szeretem a Boleyn Annáról szóló történeteket, nem tudom, hogy van-e még olyan könyv, film vagy sorozat, ami róla szólt volna és még nem láttam, olvastam volna. Mindenkinek megvan a dilije, nekem ez az egyik, a másik, hogy szeretem az angol kosztümös filmeket-sorozatokat. , vannak benne khmmm... "érdekes" jelenetek, úgyhogy aki nincs 16, egyelőre még várjon vele :)

 Forrás: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgfk9tufYKNNPniP3fZadD8Q3HID17mGmBM-T7xLymeaPxAo2K9dQa2PCxLijCz0PTQA4BzWaFuIXoT4QTrEMbEQUEoE0eQb3HQhHLbi8ElotexHgjWo4CVWNg5efI6EpUbVDl1VbTxni4/s1600/the-tudors-sc3a9rie-soniassrj1.jpg

Btw a főszerepet VIII. Henriket Jonathan Rhys Meyers alakítja (függetlenül attól, hogy nem vörös hajú, mint Henrik volt, igenis hiteles - valahogy jobban átjött, mint Eric Bana A másik Boleyn lányban), Boleyn Annát pedig Natalie Dormer játsza. HBO-s sorozat, úgyhogy nem egy sziszifuszi alkotás. Nagyon szomorú voltam, hogy négy évad volt csak belőle. És amellett, hogy ez egy jó sorozat, jó a zenéje is, annyira megindító egyes jeleneteknél és annyira illik az egész sorozathoz, hogy azt nem lehet szavakkal kifejezni, még a telefonom is rajtavan.

Ha rossz kedvem van, tuti berakok egy részt... mindig mondom, hogy nincs olyan bánat, amit a félpucér-pucér-felöltözött Henry látványa nem tudna feledtetni.... :)  Csakhogy tudjátok miről beszélek :) Helló szépfiú! :) :)

Forrás: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEht29qP8FqwGeGmnOPhnAwalwJ1OITbq69jX_Y1g_mN7lJfbhXX-PIxSWphKfbVZkCR41SlYZL1nCJZuDjhUELBFMINxdJbz6N1zLIw6ArDgn8Q44ru00DvL-EqUX0SUWoV5zqblVUZj3rn/s640/photo_chargallery_25.jpg


Heti happy
Kivételesen nem kutyával vagy videóval készültem, hanem egy zenével. Nagyon szeretem ezt a számot, ha meghallom és hallgatom, mindig jobb kedvem lesz. Közös kedvenc szám ez Hajnival, mindketten szeretnénk egy-egy világítós cipőt, én még pluszba a flitteres bolerót is szeretném! :)



Szép hetet mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena