2014. február 8., szombat

Dove ápolás

A múltkor Hajni a Baba márkáról írt egy posztot, hogy miket használ tőlük, most én vagyok a soros egy hasonló poszttal. Ez az írás nem szponzorált hirdetés, szóval itt az igazság fog szerepelni! Ahogy már korábban is olvashattátok, nagyon szeretem a Dove-ot, elég sok dolgot használok tőlük. :)


Tusfürdő
Induljunk az elejéről: tusfürdő. Nagyon szeretek fürdeni, ennek megfelelően nagyon sok tusfürdőt is használok (el egyszerre). Azokat szeretem, amik virágos/nem gyümölcsös illatúak, jelenleg ez a három van birtokomban. Mindig lesem, hogy mikor van valami újdonság, muszáj kipróbálni őket.




Imádom őket! Táplálja a bőrt, habár nekem utána még mindig egy picit száraz a bőröm (Ez valószínűleg nem a tusfürdő hibája, hanem alapból ilyen száraz a bőröm). Alig várom már a novembert-decembert, mert akkor a téli kiadású Dove tusfürdő is megjelenik (az abszolút kedvenc a piros-pink színű téli limitált kiadás volt - kár, hogy már nincs...), mindig veszek belőle egyet.



Testápoló #1
Van egy nagyobb kiszerelésű testápolóm shea vajjal és finom vaníliával. Nagyon finom az illata, az állaga talán egy picit vizesebb, mint a másik testápolómé. Szerintem ez egy igazi téli illat, ilyen hidegben olyan jól esik használni, habár nyáron nem biztos, hogy ezt használnám, mert ahhoz az illata nehéz. Nem annyira ápoló, mint a Dove Silky Nourishment, 4 alá v. 3 fölére értékelném az 5-ből.




Testápoló #2
Az abszolút favorit testápoló a fentebb már említett Silky Nourishment, erről korábban is áradoztam. Olyan finom, igazi Dove illata van, az állaga is nagyon krémes, nem vizes. Jól kenhető, gyorsan beivódik a bőrbe, egyszóval csudiszuper! A csomagolás már megváltozott azóta, mint amikor én kaptam és ahogy látjátok a képen. Tényleg csak jókat tudok róla mondani. Hamarosan elfogy, de biztos, hogy beszerzek belőle még egyet (vagy többet - feltéve ha sikerül elhasználnom a többi testápolómat). Csillagos ötös jár érte.



Kézkrém - Intensive Nourishment DeepCare Complex-szel
A kezem az, amin egyből meglátszódik az, ha hidegebbre fordul az idő, főleg, mivel allergiás vagyok a hidegre. Ezért ha már bejön a hüsi, muszáj elővenni a kesztyűket meg a jó tápláló kézkrémeket. Még valamikor a  megjelenése körül vettem ezt a kézkrémet, hordozom magamban a táskámban. Ennek is kellemes illata van, felkenve a bőrre várni kell vele pár percet, amíg beissza, talán amiatt, mert egy picit "vizes" az állaga nekem. Szerintem egy erős négyest érdemel, voltak már ennél klasszisokkal rosszabb kézkrémjeim, de lehet, hogy következő alkalommal egy másik típust választok.



Ti is használtok Dove-ot? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena