2014. február 24., hétfő

Divat ikon

Folytatom az ikonos sorozatot, hogy a napi hapik mellett a nők se legyenek lemaradva. Igyekszem olyan ikonokat keresni magamnak, akik hasonló alkatúak (ránézésre legalábbis), vagy csak ilyen alkatú szeretnék lenni ;)

Molly Tarlov-ra az AWKWARD. (Kínos) című sorozatban figyeltem fel. Nagyon tetszik a karakter is, amit játszik, de elsősorban az fogott meg, hogy milyen csinos. Nekem ő is egy kis ikon.
Régebben nem volt vékony, de szerintem akkor is nagyon jól nézett ki. Mostanában pedig imádom, a vörös szőnyeges megjelenéseit.

Nekem ez a kedvencem.



(képek: Google)
btw: tudom, egybe kell írni, hogy divatikon, de én lázadok :)
Mit gondoltok, jó ikont választottam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena