2014. február 19., szerda

Spring is coming....

Lassan jön a tavasz! Alig várom, mert már őszintén szólva nagyon depresszióssá kezdett tenni az, hogy reggel kelek: sötét van, hazajövök a munkából szintén sötét. De most már egyre hosszabbak a nappalok és egyre többet is süt a nap.

http://blog.unl.edu/dixon/files/2014/01/keep-calm-spring-is-coming-8.png

És egy kis bizonyíték, hogy lassan érkezik a tavasz...


Megjelentek az első "igazi" tavaszi virágok, a hóvirágok. Hamarosan jönnek a többiek is! :)   Imádom még a nárciszokat, a krókuszokat, de az abszolút kedvencek a tulipánok. Tavaly ősszel ültettem a kertben sötétlila tulipánokat, kíváncsi vagyok rá, mikor kelnek ki (feltéve, hogy kikelnek...)



Szombaton voltam Ennio Morricone koncerten. Fantasztikus volt! Nemcsak "modern" zenét szoktam hallgatni, hanem komolyzenét is, ha olyan kedvem van. Morricone rengeteg filmnek szerezte a zenéjét, még felsorolni is sok, csak egy pár, ami hirtelen eszembe jutott: Aki legyőzte Al Caponét, Volt egyszer egy Amerika, Cinema Paradiso, A jó, a rossz és a csúf vagy a Sorstalanság.


Nagyon jó koncert volt, voltak számok, aminél tiszta libabőr lettem. Ez egy igazi "egyszer az életben" élmény volt. A legújabb kedvencem:



Jelenleg ezt nézem... Dallas
Lehet, hogy már korábban is meséltem, de kicsiként meghatározó tévés élményem volt a Dallas (talán a legelső a Határok nélkül mellett - megvan?? :)): Jockey, Samantha, Bobby és többiek... Még a mai napig emlékszem rájuk, főleg, hogy a Story4-en megint vetítik, úgyhogy lehet újranézni őket. De nem is a régi Dallas az, amit mostanság nézek, hanem az új verziója, ami 2012-től követi az eseményeket. A sztori már nem Jockey-ról vagy Bobby-ról szól, hanem a fiaikról: Christopher és John Ross-ról, de a régi szereplők is megvannak ugyanúgy. 

http://tvpedia.org/wp-content/uploads/2011/11/dallas-2012-season-1-sezonul-1-christopher-and-josh-ewing-wallpaper-8.jpg

Sajnos Larry Hagman halála után Jockey is meghalt a sorozatban, remélem tudják nélküle is folytatni....

 http://www.sorozatguru.info/wp-content/uploads/2012/03/TNT_Dallas_TeaseArt-Horizontal-Mark-Seliger_FULL.jpg



Heti happy 
Because I'm Happyyyyy!! Teljesen rákattantam erre a számra!! Múltkor találtam már budapesti verziót is, de a kedvenc (természetesen) a Minion-os, de most jöjjön az igazi! Reggel ezt hallgatom, hogy felébredjek és összeszedjem magamat, egyből jobban indul a reggelem.



És miért is vagyok happy? 


Valami elindult a messzi Angliából! Életem első online vásárlása! Alig várom, hogy megérkezzen és megmutathassam (már nincs sok hátra!)  :)


Legyen mindenkinek szép hete, 
tessék a Happy-t max hangerőn hallgatni (kivételesen!) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena