2014. április 12., szombat

Weheartit inspiráció

Hú, de rég volt már ilyen poszt! Csilláét márciusban, az enyémet meg februárban láthattátok. Azóta már közel 40 embert követek, és az én követőim száma is szépen gyarapszik. Szorgosan gyűjtögetem a képeket (még mindig függő vagyok), és mert ilyen régen osztottam meg veletek, most 2-őt is kaptok a kategóriákból:



bent


kint


ízlelő
 spanish tortilla: próbáljátok ki, nagyon finom!

tetszik


lakk


motiváció


személyek, karakterek


öltöző


szöveges
és így tényleg nem csapkod a narancslé :)


cuki állatok


Ahogy igértem, ismét ajánlok weheartit-eseket: Anna és Sandra képeit nagyon szeretem, igazán csajos gyűjtemények.
Remélem tetszettek a képek. Szép napot Nektek!

2 megjegyzés:

  1. A narancsleves dobozzal ki fogom ezt próbálni, kíváncsi vagyok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azzal teszteltem, működik :)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena