2014. április 14., hétfő

Glamour-napi shopping túra és egyéb kedvencek

Boldog Glamour-napokat, így utólag is! Remélem mindenkinek sikerült megtalálnia és megvásárolnia mindazt, amit szeretett volna. :)

Most jöjjön egy kis élménybeszámoló az utóbbi napok vásárlásairól, habár nem mindegyik a Glamour-napokhoz köthető, de szerettem volna megmutatni :)


Annyira megtetszett ez a pizsi a Women's Secretben, hogy muszáj volt megvennem. Már hiányzott a gardróbomból egy rövid ujjú, rövid nadrágos pizsama.


Még sikerült beszereznem hozzá két melltartót, de azt azért nem mutatom meg :)



Igazából nem úgy terveztem, hogy veszek magamnak bármi sminkcuccot, de aztán megláttam ezt a szemfestéket, és úgy éreztem, szükségem van rá. Max Factor szemhéjpúder, ami a 05 Fervent Ivory nevet viseli; lehet vizes vagy száraz ecsettel is használni, kipróbálom majd mind a két verziót.




Aztán megálltam a Maybelline pultjánál, és rájöttem, hogy a fekete szemceruzám már nem igazán használható, karcos lett, és persze nem szívesen használnám így tovább. Így ő is beleugrott a kosárba.



A Niveás kupon is felhasználásra került.



És egy újdonság: Schwarzkopf Essence Ultime hajpakolás és sampon. Az ára egy picit húzós, szerintem 1500 forint egy samponért már sok. A Gliss Kur pakolások is egy ezres körül vannak, de mivel most ez akciós volt és kuponos, így úgy döntöttem, jöhetnek velem.





Fogyóban volt az arckrém is itthon...


 És végül, de nem utolsósorban: sikerült vennem egy nesszeszert a táskámba. Több blogon is láttam, hogy mások is kinézték maguknak ezt a H&M-s darabot, nekem a szürke tetszett belőle.



Nem igazán Glamour-napi szerzemény a két következő termék, de szerettem volna őket is megmutatni.

Az egyik az Essence Colour&Go homoklakkja, amit az egyik barátnőmtől kaptam. Bevallom őszintén, nem volt még ilyen típusú lakkom, érdekes egy élmény :)  (Anyukám szerint olyan, mintha smirglis lenne a körmöm - jól megdicsérte :D) Az árnyalat a 163 hey, nude nevet viseli, és az Essence honlapján lévő képhez képest jóval barackosabb szín, mint a netes szürke. Nekem tetszik :)


És a másik termék, ami a szívembe lopta magát azonnal...
Egy hónapja nyílt meg a kecskeméti Malomban egy Sweet Land Shop, ahol Bomb Cosmetics-es és Yankee Candle-s termékeket lehet venni (két kedvenc). Ez a szépség is onnan származik, ami a Blue Note Rosehip nevet viseli... valami isteni, imádnivaló illata van! Alig várom, hogy használhassam! Aki szereti az ilyen fürdős holmikat, próbálja ki, főleg, hogy egy süti három fürdésre is elég.


http://bombcosmetics.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/380x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/blue-note-rosehip.png

Rózsa, jázmin, csoki, shea vaj, írisz illatot is tartalmaz (és még sok mást is). Elsőre soknak tűnhet ennyi illat egy termékben, de annyira kellemes, hogy engem meggyőzött.

Hát nem cuki? Reszkessetek fürdőcuccok, mert tuti, hogy visszatérek még! :)


Hogy tetszenek? Miről szeretnétek többet olvasni? 
Ti mit vettetek a Glamour-napokon? :)

2 megjegyzés:

  1. Jó dolgokat vettél, a pizsi nagyon-nagyon cuki, a H&M-es neszesszeren meg én is gondolkodtam, de végül nem jött velem.
    Ha kíváncsi vagy, hogy én miket vettem, itt megnézheted: http://beforeaday.blogspot.hu/2014/04/glamour-napok-2014.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Megnéztem a tiédet is! Írtam kommentet! :)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena