2014. április 7., hétfő

Fonott konty

Decemberben olyat tettem, amit eddig még soha. Azt mondtam a fodrászomnak, hogy annyit vág, amennyit akar. Igen, ő is nagyokat pislogott. Nem volt töredezett a hajam, de úgy voltam vele, nem árthat az a 3-4 centi minusz. 

Aztán februárban a záróvizsga előtt még egyszer elmentem, de másik csajszi volt éppen. Sebaj, ő is vágta már a hajam. Szabadkezet adtam neki, nem vágott sokat. Az egyhosszú hajamból fokozatosat vágott. Sokkal jobb, így nem gubancolódik.

Viszont a szép hosszú hajam a fokozatos vágás miatt már nem mutatott olyan tökéletesen, ha kontyba fogtam. Ezért új tutorialokat kerestem. Az egyiket most meg is mutatom: itt találhattok képes segítséget, ez pedig egy videó hozzá:


Akárhányszor csinálom meg, mindig másképp néz ki...


Annyira nem könnyű, de bele lehet jönni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena