2014. április 15., kedd

Glamour-napok 2014


Előre meg szoktam tervezni a listámat, de úgy, hogy ki is nyomtatom (ha kell, képpel). A legtöbbször nem veszek semmit, vagy nem azt, amit kinéztem. Pénteken viszont sikerült megvennem mindent, amit akartam. Annyira örültem, de szerintem Ti is tudjátok, ez mennyire jó érzés.
Mivel már nem kapok ösztöndíjat, és még mindig nem dolgozok, így az elkölthető forintok is korlátozva voltak. 10.000Ft-nál húztam meg a határt, de mindössze 6500-at költöttem ( és kb 1000Ft-ot spóroltam a kuponokkal). Nagyon büszke vagyok magamra!

Nem vagyok olyan, hogy „kupon-napok vannak = muszáj valamit vennem”. Igyekszem mindig hasznos dolgot vásárolni.



A listámon első helyen volt a H&M-es titokzokni. Loaferhez/balerina cipőhöz hűvösebb napokon tökéletes választás.


1990Ft helyett 1592Ft

A második cél az essence big bright eyes jubo szemceruzája volt,  highlight it... nude árnyalatban.
649Ft helyett 486Ft

Valami kényelmes fehérneműt is szerettem volna, a NewYorkerben találtam egy aranyos pakkot.


1790Ft helyett 1430Ft

Táska is fontos volt, igazából kisebbet szerettem volna, de nem tetszett egyik kuponos üzlet kínálata sem. Végül a cosmos city-ben találtam egyet. 2995Ft-ot szerintem megért, a Deichmann minőségét (minimum) hozza. 

 


Csilla vásárlásáról pedig itt olvashattok.

Legyen szép napotok!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a táska, a színe is, meg az, hogy osztott a belseje, ami manapság sajnos már luxusnak számít :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a sok zseb volt az egyik szempont, ami miatt megtetszett.

    VálaszTörlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena