2014. május 8., csütörtök

Mi van a neszeszeremben?

Úgy gondoltam ideje megmutatnom, mi van a neszeszeremben :) Főleg, hogy milyen szép maga a neszeszer!



Már tavaly Karácsonykor is meséltem a blogon, hogy nagyon szeretnék egy táskába való neszeszert, de nem igazán sikerült találnom olyat, ami tetszett volna. A Glamour-napok előtti "felkészülés" során éppen a H&M oldalát böngésztem, amikor megláttam ezt a szépséget. Nagyon megtetszett, habár a Glamour-napok során nem vásároltam semmi mást a H&M-ben, mégis talán ennek örültem a leginkább.


Ami a tartalmát illeti, a sminktermékek jelentős része már elég régi, szerencsére tartósnak is bizonyulnak és nem romlottak meg.

Szempillaspirálok között a kedvencem a Miss Sporty XXL Long szempillaspirálja. Van még egy Isador Build-Up Mascara Extra Volume spirálja is (még a Douglasban kaptam ezt a mintát), de az igazi mégis a Miss Sportys. Korábban még volt a híres Maybelline Great Lash-je, de számomra csalódás volt; szerintem a Miss Sporty magasan veri a nála jóval drágább, márkásabb spirálokat. Tartós, "nem csúszik le", egyszóval: csak ajánlani tudom.

http://www.blush1.com/images/SLONG.JPG
Szemhéjpúderből sem rendelkezek sokkal, ezt a három darabot használom; ahogy láthatjátok, mind csillámló. Ennek az az oka, hogy viszonylag kicsik a szemeim, elég sokszor karikásak, amitől meg még kisebbek lesznek, ezért muszáj egy picit nagyítani a szemeket, és valahogy ezek a csillámlós szemhéjpúderek beváltak. A L'Oréal Color Appeal Trio Pro paletta már ezeréves, de egyszerűen imádom; ez a 316 Platinum Rose nevet viseli. Eredetileg szürke szemű hölgyeknek ajánlják, én mégis imádom a saját barnás-zöldes szemeimen.
http://imbbpullzone.laedukreationpvt.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/06/Loreal-Platinum-Rose.png

Ahogy látszik a képen, a középső világosbarna árnyalatot használtam legtöbbször (talán ezen a képen jönnek ki legjobban a színei, nem olyan erősek, mint a fentin). Nagyon szeretem ezt a palettát, mert jól lehet "kenni" és rendkívül tartós. Anno egy 50%-os kuponnal vásároltam még Szegeden több éve (!), ez volt talán az egyik legjobb vásárlásom a sminktermékek közül.


Az újabb kedvenc: még nem sokszor használtam, de egyszerűen beleszerettem a színébe!


Egy másik L'Oréal termékem a Chrome Shine 172 Beige Lumiére mono szemhéjpúdere. Nagyon szép bronzos-aranyos árnyalat, főleg nyáron használom, mert nagyon szépen mutat a napsütötte bőrön.


A szemceruza és a tus friss szerzemények: a ceruzát (Maybelline Expression Kajal) a Glamour-napokon vettem, mert a régiek már kiszáradtak, és szerintem egy olyan alapdarab, amire minden hölgynek szüksége van. A tus... szintén úgy voltam vele, hogy szükség van rá. Bevallom őszintén még nem tudok szép tusvonalat húzni, folyamatosan gyakorlok és valószínűleg még egy darabig gyakorolni is fogok. Korábban is volt már egy tusom, de az nem volt az igazi, de ez a Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner tökéletes választás, már csak a technikát kell tökéletesíteni a tus mellé. :)


Az egyebek között pedig az Essence Love Letters Rosy in Love árnyalata szerepel, illetve a Lancome Juicy Tubes szájfénye. A körömlakkot is idén vettem (ez nálam nagy szó: nem szoktam sok sminkcuccot venni), egyből beleszerettem a színébe; a szájfény pedig ajándék volt a Lancome Magnifique parfüm mellé.


Ez persze nem a teljes kollekció, amivel rendelkezek, de ezek azok a termékek, amiket a táskámban tartok. Ezenfelül még van egy korrektorom, a Miss Sporty: So Perfect Stay korrektor 01-es árnyalatát használom, ami szintén nagyon jó termék, nekem bevált, csak ajánlani tudom. Bevallom őszintén alapozóval nem rendelkezek, mert engem zavar, valahogy ezt a maszk érzetet nem tudtam soha megszokni, illetve szerencsés vagyok, mert nem problémás a bőröm és nincs szükségem rá.

Amit még szeretnék: az egy pirosító... valami finom, enyhén rózsaszínes/barackos árnyalatban, de egyelőre még nem találtam meg az igazit.


Ti miket használtok leggyakrabban? Van olyan, amit szívesen ajánlanátok
 másoknak is? Kommentben írjátok meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena