2014. május 15., csütörtök

May...

Néha-néha nehezen jut eszembe valami poszt-ötlet, de most eszembe jutott, hogy milyen régen írtam ilyen vegyes posztot! Úgyhogy jöjjön most egy ilyen :)


Kedvenc olvasnivaló
Megtaláltam a blog "névtesóját": The Small Things
Kate profi hajszobrász (milyen fura szó!?) és blogger, a blogjában főleg frizurákról, divatról, sminkelésről, és néha a kisfiáról, illetve a babázással kapcsolatos posztok is olvashatóak.

Mutatok egy videót az egyik kedvenc, általa elkészített frizuráról:


 Olyan ügyes!!! Úgy szeretnék én is ilyen frizurákat készíteni, de sajnos nincs hozzá kézügyességem... majd egyszer! :)


Kedvenc (?) tevékenységek
Még mindig nem találtam magamnak ruhát... Nem sikerült eldöntenem, hogy én vagyok ennyire válogatós (igen), de nem találtam meg azt a ruhát, ami csinos lenne. Valahogy egyiknek sincs olyan szabása, ami jó lenne, színe nem áll jól, egyszóval: nem az igazi. Nem mintha nem lenne mit felvennem, na de azért szeretnék egy újat. Végső esetben keresek valamit a szekrényből

weheartit.com


A felújítás jövő hétfőn kezdődik, de már lassan két hete pakolgatok... egyszer már csak vége lesz! :)


Ahol most szívesen lennék...
Bryant Park! Hihetetlen milyen élet volt ott este!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a6/New-York_-_Bryant_Park.jpg
http://31.media.tumblr.com/tumblr_ma9m82VOOr1qeoxkso1_1280.jpg
http://fredhatt.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/fredhatt-2010-07-bryant-park-at-night.jpg



Kedvenc sorozat
Nem emlékszem rá, hogy már említettem-e az egyik kedvenc sorozatomat, a Terápiát. Meglehetősen kevesen tudnak róla, egy nagyon jó HBO-s sorozat, amit külföldi licenc alapján a magyar viszonyokra adaptáltak. A sorozat egy pszichológus hétköznapjait mutatja be, és bevallom őszintén nagyon megtetszett. Mindig van valami mondanivalója, illetve mindig ad valamit, amit elgondolkodtat, legyen szó kapcsolatokról, viszonyokról, hitről, bármiről.



http://static.sorozatjunkie.hu/wp-content/uploads/2012/10/terapia_03.jpg
Ősszel érkezik a sorozat második évadja... alig várom. Akit érdekel a kicsit mélyebb tartalmú sorozatok, akkor nézze meg, csak ajánlani tudom. És persze a zenéje is eszméletlen jó.


Heti happy
Van olyan, aki még nem látta?? :)





Szorgalmasan gyakorlom a halszálka-fonást... 
van még mit gyakorolni :D
Veletek mi újság? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena