2014. szeptember 3., szerda

Summer ends with...

El sem hiszem, hogy vege van a nyárnak! Olyan gyorsan eltelt! Főleg, ha már nem diák az ember, és szabadsága is kevés van. De ennek ellenére úgy gondoltam, elmesélem, mi történt velem a nyáron. :)

Www.weheartit.com

Nem is volt idén igazi nyár, egy-két nap volt, amikor igazán strandidő volt. Egy kezemen meg tudom számolni,  hányszor voltam strandolni. És a fagyi sem fogyott rendesen, még mindig megvan két doboz, ami nem fogyott el... nálunk azért ez elég ritka. :)

www.weheartit.com


Azért próbáltam kihozni a maximumot :) Voltam pl. a Balatonnál, pontosabban Tihanyban, és belementem a vízbe, én, aki, utál minden olyan vizet, amiben nem látja a lábát (de nem tettem le a lábamat :D)


http://www.extrahotel.hu/wp-content/uploads/2014/07/26.jpg

Olvasónapló: költségkímélő megoldásként arra gondoltam, hogy újra beiratkozok a könyvtárba. Veszek egy könyvet,  legalább 3-4000 Ft, és mennyi az esély arra, hogy újra elolvasom? Kevés! Ebből a szempontból kifejezetten drága "hobbi"...


Még mielőtt bárki gratulálna, ez nem nekem lesz, :) Két barátnőm is kisbabát vár, és majd az egyikőjük kapja meg. Olyan cuki volt, hogy nem tudtam otthagyni a boltban :) Középiskola óta barátnők vagyunk, sok mindenen mentünk keresztül együtt, örülök, hogy végre valami jó is történik majd. Izgatottan várom, hogy megérkezzenek a babócák :)


Kíváncsian várom, hogy mit hoz az ősz. Remélem sok jót!  :)

http://agirlinberlin.com/wp-content/uploads/2013/09/large.png


Veletek mi történt a nyár folyamán? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena