2014. szeptember 12., péntek

Fall Wishlist I.

Elkezdtem gondolkodni azon, hogy mikre lesz szükségem ősszel, valamint télre. Elég hosszú lett a lista, először jöjjön a hőn áhított kozmetikai-pipere termékek hosszú sora  :)

Dove Purely Pampering Testápoló Olaj
"Viszonylag" új termék, de valamiért még nem vettem rá magamat, hogy kipróbáljam... Talán a pisztáci-magnólia kombó lehet az oka, vagy hogy olajról van szó, nekem ez inkább őszre/télre való. Olvastam véleményeket, sokaknak tetszik, úgyhogy lehet, hogy beruházok egyre. Habár jó lenne, ha lenne később más illatban is, nemde? :)

http://www.dove.hu/hu/Termekek/Hidratalas/Body-Lotions-and-Balms/Dove_Purely_Pampering_Testapolo_Olaj_Pisztaciaval_es_magnoliaval.aspx


L'Oréal Elseve Selymes Olaj
Aki olvassa a blogot, tudja, hogy rajongok a hajápolási termékekért, legyen szó balzsamról, pakolásról, mindenre vevő vagyok :)


http://elseve.lorealparis.hu/


The Body Shop Argan Oil Bubble Bath
Eddig nem szerettem fürdőt venni, mindig is tusolni szerettem, de az utóbbi időben rákaptam. Nincs is jobb, mint egy hosszú munkanap után elmerülni egy forró fürdőben :)
Sokat olvastam az argánolaj pozitív hatásáról, főleg hajápolás területén, gondolom a testnek is jól eshet egy kis argánolajos kényeztetés.

http://the-body-shop.hu/termekkereses?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2503&category_id=487


Essence Lash Princess szempillaspirál
Beszáradt sajnos a korábbi spirálom, így muszáj lesz újat vennem. Krémmánián (sokszor lecsekkolom a kinézett terméket, hogy mások véleményét olvasva megéri-e megvenni az adott terméket) öt csillagot kapott, úgyhogy teszek majd vele egy próbát. És nem mellesleg nagyon csinos a csomagolása :))
http://www.essence.eu/hu/termekek/uj-termekek/

Olvastam az Essence oldalán, hogy lesz majd olyan körömlakk (Thermo Nail Polish), ami a kinti hideg hőmérsékletre változtatja a színét... hogy mik vannak :)

Ha már szóba került a körömlakk,  valamiért teljesen rá vagyok kattanva a barna körömlakkora. Még nem találtam meg a megfelelőt, de tuti, hogy veszek egyet. Valakinek tipp?

Dove Caring Protection Bőrtápláló Krémtusfürdő

http://www.dove.hu/hu/Termekek/Szappan-Tusfurdo/Shower-Gels/Dove-Caring-Protection-Bortaplalo-Kremtusfurdo%20.aspx

Mindig  figyelni szoktam a Dove tusfürdőket, de ez valamiért kimaradt nekem. De ami késik, nem múlik :)

Hogy tetszik a lista? Esetleg ismeritek valamelyiket? :)

3 megjegyzés:

  1. A spirálon én is gondolkozom. Elég meggyőző képeket láttam pár blogon róla :)

    VálaszTörlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena