2014. november 6., csütörtök

Mizu? :)

Sziasztok!  Mi újság van veletek? Gondolom mindenki várja a hétvégét :) Ez alól én sem vagyok persze kivétel. :)


weheartit.com

Régen volt olyan poszt, ami az első posztjaimra hasonlít, amiben leírtam a heti kedvenceket, úgyhogy épp itt az ideje! :)

Olvasmány
Már egy ideje próbálkozok A katedrálissal, de hétköznap nincs időm olvasni, hétvégén meg mindig van valami. De most eldöntöttem, hogy ezen a hétvégén bizony én olvasni fogok! Beülök a cserépkályha elé, magam mellett egy forró tea + puha takaró! Remélem meg is valósul! Ti mit olvastok mostanában? :)


 libri.hu

Kedvenc... előadó
Utóbbi időben teljesen rá vagyok kattanva Sam Smith-re (gondolom sokan ismeritek,sde eddig valahogy nem találkoztunk)




Ahol szívesen lennék most....
Comment nélkül :)

weheartit.com

Heti kedvenc ruhadarab
Ettem a múltkor magamnak egy szoknyát a Promodban. Eredetileg nem ezt a szoknyát néztem ki, a második kör próbálásnál akadtam rá. Hogy még pontosabb legyek: ezt a szoknyát! Imádom! Fekete garbóval meg a barna hosszú szárú csizmámmal viselem, de lehet, hogy veszek hozzá egy piros felsőt is, azzal is jó lehet! 


promod.eu


Kedvenc tv-műsor
Ha már kattanásokról volt szó,  itt egy újabb: Mob Wives. Nálunk a TLC-n megy, de én neten nézem/néztem, hamarosan jön belőle is az újabb szezon. Az abszolút favoritom Big Ang, kapott is egy spin-off sorozatot... lehet, hogy az lesz a következő, amit megnézek?!? :)



Heti happy
Újabb év, újabb John Lewis-reklám. Annyira cuki!!! :)


U.i.: kövessetek Instagram-on is! (@csilla_p)

Puszi,
Csilla :)

2 megjegyzés:

  1. Istenem, ez a reklám tényleg extracuki!!! Köszönöm, hogy megosztottad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik! :) Nem bírtam ki, hogy ne osszam meg :)

      Törlés

© 2013-2014 Sok jó kis helyen blog - Minden jog fenntartva. Üzemeltető: Blogger.

© Sok jó kis helyen, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena